Ervaring echobureaus omgeving Haarlem, Hoofddorp Amstelveen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Abigail, 11 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had een afspraak 18 feb voor een pretecho bij Babyview ik zou dan 29 weken zijn. Wordt ik vanavond gebeld dat het niet door kan gaan omdat ze met een gebroken arm zit. Tja dat kan. Maar ik keek er zo naar uit, baal er ook stevig van. Heeeeeeeeeeeel misschien is er nog plek ik Zoetermeer (lekker afstandje verder), maar de mogelijkheid bestaat dat dat niet in de avonduren kan. Da's dus helemaal niks. Ze belt me er morgen over terug, maar ik denk dat ik morgen voor de zekerheid ook maar verder ga zoeken.

Maarrrrrrrrr wie van jullie kan me op weg helpen en heeft er goede ervaring met 3d echobureaus in de omgeving Haarlem, Hoofddorp, Amstelveen en Amsterdam?

Thnx voor de hulp Abbigail

2. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vond zelf het Echocentrum in Amsterdam (IJburg) prima!

3. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Thnx. Heb je daar toevallig ook de naam van Bri?

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Er zit er 1 in santpoord noord.

http://www.3dbabywatch.nl/

Echt een onwijs aardig mens! Doet er ook moeite voor, de kleine lag bij ons niet zo heel erg goed, zijn een uur en kwartier binnen geweest.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Echocentrum Amsterdam. Hun website is www.echocentrumamsterdam.nl en op die site kun je ook kijken wanneer ze ruimte in de planning hebben. Ik zie alleen dat jij graag 's avonds wil en volgens mij doen zij dat niet... maar je kunt altijd even bellen, ze zijn heel aardig.

Deel Deze Pagina