Wie heeft er nog meer last van (ochtend)misselijkheid, En wat doen jullie ertegen? Ik heb er elke ochtend last van. Dan eet ik een broodje met tegenzin op.. pff.
Zorgen dat je iets naast je bed hebt liggen bv cracker of ontbijtkoek. Alvast in bed eten en daarna rustig opstaan.
Hier ben ik de hele dag.misselijk en bij mijn dochtertje van begin tot eind ochtendmisselijkheid..Maar als je geluk hebt wat ik voor je hoop ben je erna 12 weken vanaf..Bij mij zeiden ze erna 16 en nu inmiddels zeggen ze 20 maar heb mij erbij neergelegd en sindsdien vind ik mijn weg erin je moet zelf lijstje maken van wat houd je wel binnen welke geuren kan je tegen welke niet vooral niet te snel uit bed komen of bukken..En wat andere vrouwen helpt.is pakje drinken naast bed en zoute cracker of een beschuitje..En mocht het extreem worden heeft de huisarts nog wel.medicijnen maar dat geven ze niet snel en niet graag sterkte ermee
Ik was 2 dagen niet misselijk en nu weer de hele dag. Bah. Ik eet wel gewoon voor m'n baby maar met moeite
Ik ben ge-luk-kig niet de hele dag misselijk. Maar wel 's ochtends. Het gevoel van misselijk zijn, grr.. heel vies. Maar ik eet een broodje en dan is het gelukkig weg! Ik denk dat ik vanavond een pak crackers of biscuitjes naast mijn bed leg.