geslacht met 16 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Soraya18, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soraya18

Soraya18 Niet meer actief

Hallo allemaal..

Ik heb gister een geslachtsbepalingsecho gehad. Er werd gezegd dat het een meisje werd, maar ik lees nu erg veel verhalen van mensen die zo vroeg een echo hebben gehad dat ze het toch verkeerd hadden gezien. Word nu wel erg onzeker vooral omdat ik er zo blij mee ben dat het een meid word! Ben bang dat ik dadelijk erg teleurgesteld word en ik durf nog geen roze te kopen. Terwijl ik gister nog zo zeker ervan was. Mijn vraag is dus of er nog meer mensen zijn die zo vroeg het geslacht hebben laten bepalen.. en of ze ook gelijk hadden. En eventueel echo's hebben zodat ik een beetje kan vergelijken :D

Ps. in mijn album staat ook een echo ervan.. wat denken jullie?

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Het ziet er wel erg meisjesachtig uit...bij een jochie zou ik toch..euhm...wat méér verwachten, zeg maar.

3. Soraya18

Ja dat dacht ik ook.. maar stel dat het geslachtsdeel bij een jongen bij 16 weken nog niet volgroeit is? Of is dat een beetje ver gezocht? Want bij mijn zoontje heb ik alleen een echo van 28 weken waar je duidelijk een piemeltje op ziet :). Heb die echo ook maar even in mijn album gezet voor te vergelijken..

4. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej hoi,

eerlijk gezegd ziet het er net zo uit als bij onze dochter met 18 weken ;)
    heb je ook nog een 20 weken echo?
    dan vraag je het dan gewoon nog een keer :)

maar kan geen piemeltje vinden op de foto :oops:
    ze ligt er wel hee mooi voor, als je het niet duidelijk kan zien zal de echoscopist het ook wel hebben gezegd denk ik ;)

groetjes Diana

5. Soraya18

Fijn om te horen dat het bij jullie dochter ook zo uitzag!
    Stelt me toch een beetje gerust haha ;)
    Ja, we hebben ook nog een 20 weken echo en nog een pretecho..
    Hopen dat er dan ook hetzelfde uit komt!
    Ik heb nog extra aan de echoscopist gevraagd of er nu niks meer aan kan groeien en of ze het echt 100% zeker wist! :oops:
    Stom hoor.. dat ik nu zo begin te twijfelen..

6. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Lijkt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg op een meisje hoor! Of de navelstreng moet ervoor zitten, maar het lijkt enorm op de echo's in mijn album!

7. Soraya18

8. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej hoi,

tuurlijk niet meid. Ik zou ook een beetje twijfen als je allemaal dingen leest. maar ik denk dat het dan ook niet zo duidelijk zichtbaar was ;)

ben bij dat ik je een beetje gerust heb gesteld, heb jammer genoeg geen mooie foto van het geslacht van onze dochter (toen) voor je om te laten zien :( Maar weet wel zeker dat het er zo uit ziet ;)

gefeliciteerd dat jullie een dochter krijgen touwens :) en hou je me een beetje op de hoogte (20 weken echo? :oops:) Ik zal echt stom verbaast zijn als het toch een jongetje blijkt te zijn, dan had mijn dochter namelijk ook een kereltje moeten zijn :oops: haha ;)

groetjes Diana

9. Soraya18

Dankjewel voor de felicitatie! :)
    Ik zal het hier neerzetten als ik de 20 weken echo heb gehad..
    Laten we hopen dat het dan nog steeds een meisje is haha ;)

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik zou zeggen: hartstikke een meid! Het zijn echt van die "scherpe" streepjes bij haar hamburgertje 8) ... Met 17,2 weken zag het er bij ons meissie net zo uit. En met de 20 weken echo (gemaakt met 21 weken) was het nog steeds echt een meisje. Maar ik herken je gevoel van twijfel wel, dat had ik ook na die pretecho met 17,2 weken. Ik durfde pas echt meidendingen te shoppen na die 20 weken echo!

Liefs Monique

11. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Nou lees mijn verhaal maar! Met 17w en 3dagen duidelijk 3 streepjes,maar met de20w was het toch duidelijk een jongen. Het kan zijn dat het piemeltje nog niet volgroeid is. Ik zou uit eigen ervaring zeggen, wacht ff op de20w echo. Groetjes....

12. Soraya18

@carolina: Heb je er geen echo van? :oops:

13. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Wij hebben ook een pretecho gedaan voor het geslacht te gaan zien bij 16 weken en het is ook geworden wat voorspelt was hoor ;) ze kon het toen al voor 99% zeggen zei ze zelfs. Gefeliciteerd!

14. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Wow een meid , gefeliciteerd !
    Het is zo spannend he , ik kan niet wachten tot ik weer een echo heb..
    24 maart hopen wij ook wat te kunnen zien !

Geniet van je zwangerschap :baby:

15. Soraya18

Voel me nu wel iets zekerder aangezien het bij de meeste wel goed voorspelt was :)

En Nathalie01.. Ik hoop dat je over 11 daagjes ook kunt zien wat het geslacht is! Laat je wel wat weten? :)

16. mamajanssen2008

mamajanssen2008 Nieuw lid

14 mrt 2009
    2
    0
    0
    soraya 18
    ik denk ook dat het een meisje is

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dit was onze echo met 18 weken, deze is wel duidelijk denk ik he. Hoop dat ze het bij jullie ook niet mis hebben

18. Soraya18

Die echo is inderdaad heel duidelijk! :D
    Ik ben nu wel wat zekerder geworden door de verhalen hier!

19. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    In mijn album staat een foto van de echo met 15+2 en daar staat op 100% een meid.
    Ik ga met de 20 weken echo vragen of ze het kan zien zodat ik toch nog even de bevestiging krijg.

20. Soraya18

@Kimmeding: Die echo is inderdaad ook erg duidelijk en lijkt wel een beetje op mijn echo :)

Wij gaan het met de 20 weken echo ook nog eens navragen en we laten daarna nog een pretecho maken.. Zou toch wat zijn als ze het 3x verkeerd zien!

Deel Deze Pagina