geslacht met 16 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Soraya18, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    wahahaha dat zal hoop ik toch niet zo zijn.
    Ik heb al wel meiden spullen gekocht hoor.
    Ik heb het een paar weken geleden hier ook gevraagd en toen ze mijn echo zagen riepen ze meteen dat het wel duidelijk is.
    En toch blijft er altijd die kleine stem die dan zegt in je oor "weet je het wel helemaal zeker".
    Vandaar dat ik het over 2 weken toch nog even ga vragen.

2. priscilll

priscilll Lid

26 nov 2008
    9
    0
    0
    Hallo,

Morgen ben ik 20 weken zwanger en heb dan ook een echo.

Toen ik precies 15 weken was toen had de echoscopiste gezegt dat het een jongen word. Ik heb natuurlijk wel mijn twijfels, omdat ze best wel vroeg kon zeggen dat het een jongen word.
    Morgen zal blijken of ze nog steeds gelijk heeft.

Ik hou jullie op de hoogte ;)

Groetjes Priscilla

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nou.. ik heb nog een giller.. een vriendin van ons zag op de 16 weken echo dat ze een meid kreeg.. Echo was erg duidelijk, iedereen (zelfs ik, en ik zie dat soort dingen helemaal niet in een echo, zag dat het een meid werd)..
    Is bevestigd op de 20 weken echo, en daarna hebben ze geen echo's meer gehad..

Kamertje roze.. kleertjes roze.. kinderwagen.. echt alles roze.. kwam er toch echt een jongen uit! Haha iedereen moest zich helemaal dood lachen.. alleen zij niet hahaha :) dus mijn advies.. zeker na de 20 weken echo.. nóg een echo om het zeker te weten :)

4. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Zo'n situatie hadden wij ook gehad als we geen 3d echo hadden laten maken met 26.5 weken!

Heb je niet toevallig de foto van de echo waarop ze zeiden dat het een meisje zou worden? :)

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Haha nee, het was niet mijn eigen echo.. dus heb er geen foto van.. maar je zag 3 streepjes.. en het middelste was iets dikker dan de buitenste 2.. maar niemand die kon bedenken dat dat een pipi was :)

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier ook met de 16 weken gezien van een meisje, en met 12 weken op de echo kon je het ook al een beetje voorspellen. ze kijken dan naar zo`n uitsteekseltje (genitale tubercel)
    maar ik was ook zo onzeker, durfde na meerdere echos pas te geloven

had ongeveer dezelfde echo als jij , staat geloof ik nog in mijn album

7. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik ben even op zoek geweest of ik de echo van Jayden nog had van de 16 weken, maar kan m zo snel niet voor je vinden (moet ik echt zoeken in zijn prullendoosje voor later) en daar zag je het geslacht echt heel duidelijk op... Ik zou me dus niet te druk maken hoor meid, dit ziet er erg meisjesachtig uit :D

8. MamaChan

MamaChan Lid

3 mrt 2009
    13
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi,
    Ik heb de geslachtsbepaling-echo laten doen met 16 weken + 2 dagen en we krijgen een zoontje. Ze kunnen het wel goed zien als de baby gunstig ligt en dat was bij ons het geval. De gyn was 100% zeker en bij de daaropvolgende echo's was het ook heel duidelijk. Dus ik zou er vanuit gaan dat je dokter het bij het juiste eind heeft en dat je dus een meisje krijgt.
    Gefeliciteerd!

:)

9. Soraya18

Soraya18 Niet meer actief

Ik denk dat ik vanavond (koopavond ;)) gewoon roze ga kopen hoor! Ik bewaar de bonnetjes wel zodat ik het kan terug brengen hahaha!

@priscilll: Laat je wat weten? :)

10. querida

querida Lid

6 feb 2008
    64
    0
    0
    geloof me soraya

het is een meisje ;)
    ik hoop dat bij mij in de 16 weken ook te zien is!
    Maar..zei je tegen de verloskundige tijdens de echo of ze de geslacht kan zien? of moet je speciaal pretecho afspraak maken ofzo , wil zo graag op de 16 week ook wat te horen krijgen over het geslacht! :(

11. Soraya18

@querida: Wij hebben een geslachtsbepalingsecho laten maken bij een pretechobureau. We hebben er wel een uur voor moeten rijden, omdat ze het hier in de buurt pas een geslachtsbepaling doen vanaf 18 weken. De echo duurde wel maar 15 minuten en we moesten 25 euro betalen.

12. cappadocia50

7 mrt 2009
    10
    0
    0
    Hallo,

Bij mij is ook gezecht met 16 weken een meisje, maar heb nog steeds een enorme gevoel voor jongen. Ga het met 20 weken echo nogmaals vragen.

13. linneke77

linneke77 Lid

4 okt 2007
    74
    0
    0
    duidelijk een meid!
    Kijk maar eens in mijn album :)

14. Soraya18

Met hoeveel weken was die echo linneke77?

Ik heb trouwens 6 april de 20 weken echo dus dan zien we het hopelijk nog eens! :)

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi hoi

denl ook een meid, hoor op de echo te zien.
    heb met 17wek en 2 dagen een echo gehad en toen heb ze heel erg moeten zoeken want lag er niet gunstig voor maar ze zei ik heb het nu paar x gezien en ik denk voor 90% een meid maar met de 20 wken echo vraag ik het toch even na hihi

16. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    hoi

Eerst; ik kom uit België dus het gaat er al een beetje anders aan toe dan bij jullie in Nederland. Ik weet van vorige week dat het een jongen wordt! Ik was toen 11 weken en 4 dagen dus heeeeeeel vroeg maar de gyne. was helemaal overtuigd van zijn standpunt! Een jongen, hij kon het zien aan de vorm en de grote! Bij datzelfde zou het van een meisje al knobbelvormig worden en helemaal niet meer zo lang zijn dus een jongen! Ben eens benieuwd binnen 3 weken want dan moet ik terug op controle maar ik denk dat hij het echt bij het juiste eind heeft! Als dat nu nog een meisje wordt, ja dat zou raar zijn hoor!

cate

17. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Het kan inderdaad wel degelijk Cate.
    Heb je ook een foto van het geslacht?

18. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    hey fioon

Net toen de gyne een foto wou nemen begon de baby als een gek rond te springen en konden vervolgens geen foto meer nemen van z'n (geslacht) hihi, had gelukkig al foto's van alles ervoor maar jammer genoeg net niet van zijn piemeltje! lol

hij was een beetje verlegen denk ik!

cate

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    soraya
    ik denk ook een meisie hoor! is wel heel duidelijk!
    ennuh een uur rijden, zijn jullie in posterholt geweest toevallig? 3d lifeline?

Ik heb daar 11 april een afspraak!

20. Soraya18

Nee, we zijn naar echoscopie Praktijk Smeets in Venlo geweest.
    Maar voor de 3d echo gaan we naar Baby View Oirsbeek, want daar zijn we bij ons zoontje ook geweest en die vonden we heel goed!
    Alleen jammer dat ze daar een geslachtbepaling pas doen vanaf 18 weken..

Deel Deze Pagina