Wij wisten het ook niet en dat was echt geweldig om pas na de bevalling het geslacht te weten. Alles ging al zo niet-spontaan bij ons, ik wilde daarom het geslacht niet weten. Nam niet weg dat ik ontzettend nieuwsgierig was hoor!!
Absoluut magisch. Bij ons was de bevalling een drama bleek de navelstreng om zijn nek te zitten. Mijn vriend schijnt nadat hij was geboren gezegd te hebben een jongen. Ik heb door de stress niets gevraagd. Nadat hij redelijk ademde zeiden ze weet je wel wat je hebt gekregen uhh nee.. en als ze dan zeggen een zoon. Zo magisch
Mijn collega had twee setjes gekocht, net voor de bevalling. Uiteindelijk heeft ze dus 1 pakje gewoon teruggebracht binnen 30 dagen. Dus je kunt inderdaad echt wel gericht kopen en hoeft dus geen argument te zijn. Wij wisten het geslacht ook niet. Vond het zo bijzonder om het met de bevalling te horen!
Wij wilde het beide keren wel weten en nu niet. Ben benieuwd maar ik verwacht idd dezelfde opmerkingen. Dat van gericht kopen vind ik onzin.. Mijn kids dragen bijna geen roze of blauw, we hadden en hebben nog steeds heel veel neutrale tinten, veel zwart/wit,grijs,okergeel,groenige tinten ect Ook hun kamertjes zijn zwart/wit met hout tinten ect. Je kan jet evengoed super leuk maken!