Ik denk dat er na de 20 weken geen enorme geslachts-deskundige voor nodig is om een geslachtsbepaling te doen Ik zou gewoon naar een echobureau gaan waar ze 30 a 40 euro vragen. Bij vrijwel alle echobureaus is het zo dat, als ze het niet kunnen zien, je nog een keer terug mag komen..
Ohh echt...een jongetje die zijn beentjes bij elkaar hield. Hmm.. Kan dus alle kanten op We wonen vlakbij Den Haag. Op zich niet echt ver van Amsterdam. Heb t met mn man over gehad. We wachten ff af wat de VK morgen zegt en anders bellen we meteen voor een pretecho
Hihihi ja of beebje lag gewoon lui te slapen en wilde niet gestoord worden Dat vrouwtje moest echt moeite doen om de armpjes en beentjes te meten. Beebje bewoog wel maar steeds van ons af en lag vervolgens weer te slapen hahaha. Lijkt nu al op mij
Sluit ik me helemaal bij aan! Ik kom ook uit de regio Den Haag maar het is de afstand meer dan waard. Spannend, hopelijk weten jullie gauw of jullie een zoon of een dochter krijgen!
Heb t aan mn vk gevraagd en die zei dat t niet medisch noodzakelijk is om het geslacht te zien. Dus t wordt toch een pretecho. We hebben inmiddels een afspraak gemaakt bij Babyview. Daar zijn we ook geweest toen ik zwanger was van onze dochter. Super lieve vrouw en die zit om de hoek Over 3 weken kunnen we terecht. Nog eventjes wachten dus Hoop dat de baby dan meer laat zien. En anders mogen we eventueel gratis een keer terugkomen.
Lullig zeg maar ergens ook wel te begrijpen. Ik had zelf een pretecho laten doen en toen zei de vk waarom heb je t ons niet gevraagd. Dat bekijken we graag even. Sowieso mocht ik vaak even mijn kindje zien. Hun motto was dat iedere vrouw haar kindje toch wilt zien. Dus waarom dan niet, er stond er eentje op alle kamers en t kost ze 5 minuten. Jammer dat niet elke vk zo is.
Hier tot 3 keer toe de beentjes dicht en bij de derde keer op het laatste moment gingen de benen van elkaar af en was het een jongen.... Zegt dus niks Spannend succes over 3 weken.
Ja Nicci inderdaad jammer dat niet elke vk zo is. Hier hebben ze de capaciteit niet. Ben wel blij met de pretecho. Op zo'n 3d echo zie je echt heel duidelijk alles. Ook leuk voor mn dochtertje hihihi. Die begrijpt niets van die zwart wit echo's. Maar oh wat jammer dat we niet bij elke afspraak een echo krijgen. Maar kan hun motivatie ook wel begrijpen.
Zo tot 3 keer toe hihih. Jullie zoontje heeft jullie lang laten wachten. Ben zooo benieuwd over 3 weken! Het jammere is dat ik t hier niet kan plaatsen ivm meelezers die ik in real life ook ken...
Hier wilde ons meisje ook niks laten zien, de gynaecoloog heeft het zelfs inwendig geprobeerd. Heb gesprongen tussendoor naar de wc geweest. Maar neehoor ze was koppig. Ik stond onder de controle van de gyn en had elke twee weken echos maar ik baalde wel vreselijk haha.
Wow echt waar? Hebben jullie uiteindelijk tot de bevalling moeten wachten? Ik heb er wel vrede mee als de baby t zelf niet wil laten zien Meer kun je er toch niet aan doen hihihi.