Ik ben vreselijk ongeduldig. Ik wil namelijk heel graag weten of het babytje in m'n buik een jongen of meisje is. Bij Finn hebben we met 18 weken een pretecho gehad en met 27 weken ook, allebei 3D. Ik wil dit nu eigenlijk weer, alleen kan het nu ook vanaf 17 weken. M'n man twijfelt omdat de 3D echo later eigenlijk pas mooi is. Dus ik zei dat we dan ook gewoon 2d kunnen doen, als ik het maar dan weet! Haha. Hij zei dat we ook tot de 20 weken kunnen wachten. Nou is dat sowieso een medische echo, en niet om er achter te komrn wat het geslacht is, maar ook wil ik gewoon eerder! Hahaha. Hij zegt nu dat ik mag bepalen. Ik heb geluk dat er een gedeelte vergoed wordt, dus dat is niet zo zeer het punt voor mij (voor mijn man weet ik het niet). Maar ja, ik wil het dus echt wel, maar vind het ook niet leuk om hem te passeren. Wat te doen???
Ik zou zeggen, wacht tot de 20 weken echo, omdat die paar weekjes er dan ook nog wel bij kunnen, maar dat zeg ik, omdat ik het zonde geld vind. Maar lees dat dat het probleem niet is bij jullie, dus dan zeg ik, gewoon doen! Zien ze het niet dan kun je met 20 weken echo nogmaals vragen. Lastig he die nieuwsgierigheid! ik ben ook zooo nieuwsgierig. Heb je ook echo fotos tussen de 12 en 14 weken waar de NUB theorie op toegepast kan worden? is ook altijd weer leuk om te speculeren!
Wij wisten het geslacht niet met de 20 weken echo. Maar omdat ik dacht dat ik iets gezien had hebben we uiteindelijk met 22 weken toch een pretecho gedaan. Ik werd er helemaal geobsedeerd door dat ik het niet wist. En idd het klopte en we krijgen een meisje <3
je kunt ook enkel 2d echo doen met 17 weken en later nog 3d echo doen verder in de zwangerschap, dan is het mooier.
hee als je het niet erg vind om een stukje te rijden moet je naar een echo bureau in purmerend gaan! daar krijg je 2 echo's voor 120 euro..! en das 1 rond de 16 weken en dan nog 1 rond de 26 weken en die met 26 weken krijg je dan ook in 3d! Ik ga zaterdag voor de 16 weken!! zin in
Haha erg he die nieuwsgierigheid! Wij hebben ook een pretecho (geslachsbepaling) met 16 weken en een 3d cho met 26. Nu zou jij met 17 weken die pretecho kunnen krijgen? En dan de 20 weken echo toch? Als geld geen rol speelt zou ik het gewoon doen 3 weken is toch weer 3 weken
Ik had met mijn dochter met 16 weken al laten kijken naar het geslacht. Nu wilde ik dit deze keer ook doen, maar geen een pretecho bureau spreekt me echt aan eigenlijk. Ik voel me het meest op mijn gemak in het ziekenhuis bij de echoscopiste waar ik bij mijn dochter liep en nu weer. Dus ik wacht deze keer lekker rustig af, dan is het ook alleen maar duidelijker te zien. Ik zou dus gewoon lekker doen wat je het leukst en fijnst vind, daar gaat het toch tenslotte om!
Wij hadden een 2d echo met 17 wk en met 20 wk weer een echo. Net als jij konden we niet wachten!!! We zijn in Zwaag geweest voor een 2d echo, voor 29 euro. Met de beelden op een dvd'tje. Maw. kijk 's op internet.....de prijzen verschillen dramatisch!!! Geen spijt van gehad, zo hebben we 2x in korte tijd naar ons kleintje kunnen kijken .
Wij hadden ook met 16 weken een 3d pretecho geslachtsbepaling gedaan, en toen met 26 weken weer een 3d/4d prectecho. Wij konden ook niet wachten om te weten wat het werd hoor hihi We hebben zo genoten toen! Hebben echt wel 100 foto's in totaal (van die twee echo's samen) en een filmpje
Zo herkenbaar! Wij laten ook pret/geslachtsecho doen met 16,5 wk ook omdat ik t zoooo graag wil weten en de 12 en 20 wk echo's medisch zijn dus vnd ik t ook leuk om 'ontspannen' naar ons kleintje te kijken ..
Wij hebben afgelopen weeekend een 3d pretecho gehad met geslachtsbepaling en ik kan het iedereen aanraden! Het was zo mooi!!!! Van te voren was ik echt bang dat het niet mooi zou zijn of het kindje te klein, maar het is echt geweldig! Je kunt alle bewegingen zo duidelijk volgen en we hebben het ook op dvd meegekregen (ondertussen al 3x bekeken). Het kost wat, maar het is zo mooi om de groei te volgen met wat pret echo's tussendoor...
hoi,ik heb een een 3d echo geslachtbepaling laten doen met 14 wken, en het wordt een meisje je kan het van je 14 e week al weten wat het wordt.
Ohhh ik weet het echt niet. Ik snap iedereens reactie, voor en tegen. Bij Finn hebben we het dus wel gedaan, en dat vond ik prachtig. Ik ga het er morgen nog maar een keer met m'n man over hebben en dan hak ik de knoop door! Jullie horen het nog! Hihi!
Bij de eerste hebben we op de 9maanden beurs een echo laten maken op het geslacht. Met de 20 weken echo kon ze het iet goed zien dus heeft geen uitspraak gedaan omdat ze twijfelde. Nu hebben we specifiek ook weer een geslachtsbepalende echo laten doen. Deze keer met 20 weken kon hij het wel zien en zei ook een meid. WIl misschien nog een 3d echo laten maken maar twijfel ivm ligging placenta.
ik heb het met 13 weken in enschede laten doen en mijn tante ook die ging een dag voor mij en ik dus de volgende..zij een meid en ik een jongen...en ze had het echt wel goed...het was ook wel duidelijk te zien bij haar..onze kleine deed zijn handjes er steeds voor maar gelukkig gaf de echoscopiste niet op...en tot nu toe heb ik wel 30 echo's gehad ivm zkhopnames enzo...maar nog steeds is het toch echt een jongen
Wij hadden het geslacht met 14.4 dagen bij dr papa (echocentrum Amsterdam) laten bepalen in 2d. Dan duurde het nog 6 weken tot de 20 weken echo. en we gaan dit nu weer doen.
Ik zou nog laten weten wat we gingen doen. En, snel als ik ben, vertel ik dat nu! Hahaha! Morgen gaan we! Vorige week pas definitoef besloten en toen vertelden ze ons dat we deze week al mogen! Ik ben zoooooooo benieuwd!!!!