Hebben jullie ook zo'n lieve vriend/man?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door krumeltje, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Net belde mijn vriend nog even op, om te vertellen dat hij vanavond toch zooo gezellig had gespeeld en geknuffeld met een net geboren kindje van een vriend van ons. Schatje toch?! Hij had er al helemaal zin in om papa te zijn, en vind het tenminste even spannend als ik!

Ik dacht dat vrouwen vooral internet ed. afstruinen voor alle mogelijke info, maar hij komt ook regelmatig met een 'wist-je-datje' wat betreft zwanger worden aanzetten, haha :confused: :D

Op welke manier is jullie vriend/man betrokken bij het zwanger worden? (Behalve de bed-prestaties waar hij he-le-maaaal geen moeite mee heeft 8) haha)

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ahhh wat ontzettend lief :)

mijn lievie die kijkt heel vaak naar spulletjes we liepen vanmiddag in de action lagen van die ontzettend lievie slofjes zegt ie: agh deze zijn ook lief hihi! doet me zo goed :)
    ook al zijn we nog niet zwanger..

3. inbetween

inbetween Niet meer actief

Heerlijk is dat he!

Ik heb vorige week mijn spiraaltje laten verwijderen en we zouden eigelijk nog 2 maanden voorzichtig doen, maar gelijk nadat dat ding eruit was kwamen bij mij de kriebels en we gaan er nu gelijk voor. Mijn vriend vindt het heel leuk om te zien dat ik er zo mee bezig ben en gaat ook helemaal meedenken wat ik nu al wel en niet meer mag. Ik ben tegelijk met het verwijderen van mijn spiraaltje ook gestopt met roken en daar steunt hij me heel goed in! Verder geeft hij vaak aan dat hij niet kan wachten om mijn gezicht te zien als we een positieve test in handen hebben en zelf vindt hij het ook allemaal super spannend! Hij is altijd al heel lief en zorgzaam, maar ik weet zeker dat als het zover is dit nog extra wordt versterkt! Ik ben ontzettend gelukkig met mijn lieve vriendje!

4. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    haha, ja dat meedenken over wat je allemaal niet mag, dat herken ik...

vorige ronde, in de wachtperiode, had mijn vriend bij de pomp een broodje zalm en een broodje brie gehaald, toen ik een hapje wilde nemen van 1 broodje bedacht hij ineens dat ik dit echt niet mocht eten, helemaal niet omdat het van de benzinepomp kwam, en "ja, je weet maar nooit dan he"

Dus hij heeft ze uit 'liefdadigheid' allebei zelf maar opgegeten, en voor mij wat anders gehaald. hahaha

5. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Mijn man is gelukkig ook heel lief en doet zijn best om alles te snappen betreft het hele cyclus gebeuren e.d.

Hij hoopt ook iedere maand dat het raak is en baalt met me mee, als het weer niet is gelukt. Samen gaan we er voor!

@ krumeltje: betreft je broodje brie; dat is nu nog geen ramp hoor, aangezien er nog geen innesteling heeft plaats gevonden. Je mag dus gerust nog zoiets eten.

Grtjs,
    Aleida

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    meiden... brie mag je gewoon eten...
    je mag alleen geen brie van ongepasteriseerde melk eten, alleen dat soort briesoorten worden alleen bij kaasboertjes en supermarkten die speciale kaassoorten verkopen, verkocht. De brie op van die kant en klare broodjes is goedkope shitbrie en dat je gepasteriseerde brie hoor!

7. inbetween

Ja, dat van die brie heb ik ook pas gehoord, ben ik eigelijk wel blij mee!

MAAR! Ik heb groot nieuws: ik schreef gister dat mijn vriendje zo lief, nou, dat is hij zeker! Ik kwam gister om 23.15 thuis van mijn werk en in huis was het donker, met alleen wat kaarsjes aan. Zat m'n vriend op de bank dus ik dacht nog; gezellig romantisch ;) Hij vroeg me of ik wilde gaan zitten, kon nog net m'n jas uittrekken en toen ging hij op z'n knieen en vroeg of ik met m wilde trouwen!
    Natuurlijk heb ik gelijk JA gezegd en 1 juli 2009 wordt onze grote dag! :) Helemaal happy nu...

Liefs

8. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    ohhhhh, wat super lief! Gefeliciteerd!

9. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ja, hier nog zo'n lieverd!
    Hij had eerder vadergevoelens dan ik moedergevoelens ;) Maar ja, hij is 35 en ik 30, dus de leeftijd kan ook meespelen.
    Hij is echt zo iemand die op een verjaardag binnenkomt en meteen aan elk hand een paar kinderen heeft hangen en dan paardje-rijden speelt door de woonkamer, haha ;)
    Met zijn twee nichtjes van 2 en 5 speelt hij ook altijd.

Nu wij hebben besloten om voor het echie te gaan, leest ie boeken over zwangerschap en vraagt hij zich hardop af wat hij kan doen om eh.... een gezond kind te kunnen maken.

Zo te lezen hebben wij het nie slecht nie! :D

10. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Gefeliciteerd!
    Geniet van alle voorpret!

Grtjs,
    Aleida

11. inbetween

Dank jullie wel! Volgens mij hebben wij het idd allemaal heel erg getroffen! :)

Liefs

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hier ook een schat van een man hoor! Hij leeft helemaal mee, soms zelfs op t irritante af (ach, gemeen van mij [-X ). Vorige maand vroeg ie elke x "en....voel je je al anders?".Toen hebben we maar afgesproken dat ie t om de dag mag vragen. Verder zegt ie echt elke dag wel een paar x dat ie hoopt dat ik snel zwanger ben. Ik ben per half april mijn baan kwijt en ben nu dus naarstig op zoek naar wat anders. Ik dacht dat ik misschien maar weer met de pil moest beginnen, maar mijn man vond dat onzin. Hij vindt "we gaan onze droom niet in de koelkast zetten voor een werkgever, als je nieuwe werkgever moeilijk doet als je snel zwanger bent terwijl je er nog maar net werkt dan zien we dat dan wel weer." Dus ja.....ik heb ook zo'n lieve man.

13. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Hier een hele lieve vent. Die er zeer bij betrokken is. Overbezorgd :D Hij wist dat ik bij mijn ex(waar ik helaas een kindje(2 jaar oud) van heb, geen spijt van het kind, wel van de vader..) niet mijn eigen ding mocht doen met kinderkamer.. Dus heeft hij iedere keer als we wat tegen kwamen van winnie the pooh. Of hij zelf wat vond. Me het laten pakken. Dus heb hier babyflesjes/speen meerdere winnie the pooh, tovermobile van winnie the pooh(voor boven het bedje), fleece dekentjes van winnie the pooh etc etc :D Erg lief van hem. Dus als de test eindelijk eens positief is. Krijg ik een winnie the pooh kamer voor de kleine. :) Die dag moet ik weg gaan. Zodat hij lekker zijn gang kan gaan. En mijn vent weet dat zijn vader een hele grote eikel is, die 11 kinderen heef bij verschillende vrouwen(als het niet meer is) :confused: En er toch niet naar omkijkt. Hij zal compleet het tegenovergestelde zijn van zijn vader. Die vooral niet zijn kind zal dumpen als het hem te moeilijk word, zijn vader wel. Na 8 jaar geen contact, hem na 1 jaar dumpen. Dus hij en ik weet dat hij zich daar volledig voor inzet niet 100 maar 1000+ %

Dus ik heb het getroffen in ieder geval, heb nog spijt dat ik het vroeger uit heb gemaakt toen we jong waren(12/13 jaar), en daarna 8 jaar geen contact meer heb gehad met hem. In die tussentijd heb ik dus wel een kind van mijn ex. Die mijn kind niet eens erkent heeft! Waar ik nog steeds veel spijt van heb dat ik toen met de pil ben gestopt omdat ik een kind van hem wilde.... Want hij sloeg mij. En zo is mijn vriend niet En ja we zijn sinds 5 september weer bij elkaar. En het gaat super. En ik laat hem ook nooit meer gaan. Hij gaat tenminste voor mij, en het kindje als het er komt. Word nu al gek van zijn bezorgdheid :D Al weet ik dat hij het heel goed bedoeld. Wel lief van hem. :p En hij kan ook heel goed om gaan met mijn zoontje. En mijn zoontje ook met hem. Die trekt hem steeds de grond op om te spelen. Wat me vriend dan ook natuurlijk doet. Ja me zoontje is een doordrammertje :D Voor zijn leeftijd is hij erg groot 97 cm 2 jaar Dus dat word wat als hij ouder word met mij en me vriend. Ik zelf ben 1.65 en hij 1.68 Me zoontje zal zeker groter worden :D Ben benieuwd of ons nieuwe kindje ook zo groeit als kool :)

Deel Deze Pagina