ik voelde vrijdag gewoon een duidelijke schop in mijn buik, ik heb al een paar weken dat ik iets voel, maar deze was echt hard! vanmorgen ook weer een beetje, maar ik hoor steeds dat dit nog veel te vroeg is. ik ben net 16 weken zwanger, en hoor dat dit ronde de 2 weken is, hebben wij gewoon een hele vroege baby (ik had vannacht gedroomd dat hij werd geboren en al kon lopen en zelfs grieks sprak?) of hebben meer vrouwen dit?
ik voelde mijn kindje ook met 15 weken, meer een soort plopjes dan echte schoppen maar het was erg duidelijk.
hij/zij houd niet meer op! heb echt t idee dat hij nooit slaapt.. is al heel de ochtend flink aan het spartelen, echt leuk
hi hi, hier voelde ik bij orlando ook met 15 weken en heb deze afgelopen week dit kleine beebje gevoeld(dacht in eerste instantie al in week 10 maar dat geloof ik zelf niet is wel errug vroeg ) genieten jullie er ook lekker van. gr saskia
Bij is het helaas alleen nog maar storm in me buik voel nog niets, denk dat ik nog even geduld moet hebben
Kan heel goed hoor! Ik voelde Lieve ook met 15 weken en met 17 weken zag je soms mn buik wat bewegen. En ze is ons 1e kindje. Dus het kan
Kan goed hoor! Beide zwangerschappen voelde ik de kleine vroeg: bij Iris met 13,5 wkn en deze zwangerschap zelfs met 11 wkn al!
Bij mijn zoon voelde ik hem pas bij ruim 20 weken zwemmen in de buik en daarna pas schoppen. Nu voel ik de kleine al 2 weken zwemmen en krijg sinds een week hier en daar een echte schop.