noou vind dit wel erg sneu, als dit zo is gegaan!! Kan me voorstellen dat dit erg moeilijk is, dit zelf zo te lezen!! hoop dat mama van keano gelijk heeft!!!
Moet als ik dit allemaal lees, denken aan Kluun die zegt in zijn boekje: het is toch gvd geen surprise ei?! Hahaha!
staat op mijn echo ook, gaat om het geslacht van degene die de echo ondergaat! Hier toch echt een jongen gekregen hoor!
Vorige keer wilden we het niet weten, dit keer wel. Maar allebei de keren werd er niets over ingevuld op het formulier met de uitslagen die wij meekregen. Ze zei het er dit keer zelfs expliciet bij, dat het nergens op zou staan (wij wilden het namelijk wel weten, maar we vertellen het niet door; familie wilde het liever niet weten). Dus misschien dat het ergens invullen van het geslacht ook niet standaard overal gedaan wordt? Ik zou het in ieder geval even zeggen van te voren, dat je het echt niet wil weten en ook later niet wilt teruglezen per ongeluk.
Volgens mij gaat het ook over jezelf! Wij wilden het wel weten, maar als we het niet hadden willen weten had ik het ook zeker zelf gezien want meteen bij het begin van de echo zag ik heel duidelijk een piemeltje, de echoscopiste heeft het niet eens hoeven zeggen!
Lieve mensen, allemaal bedankt voor jullie reactie. We hebben nog even contact gehad met het echobureau en zij geven inderdaad aan dat het geslacht standaard staat ingevuld. Eigenlijk het antwoord dat we ook hadden verwacht en het enige antwoord dat ze konden geven, dus gevoelsmatig schieten we er nog niet veel mee op. Dit wordt ons vierde kindje en bij geen echo's die we tot nu toe hebben gehad (en dat zijn er veel) stond het geslacht ingevuld. Er stond óf niets, óf Unknown / onbekend. Daarom voelt het gewoon heel raar en de hele dag denken we er nu aan. Het enige dat we nu kunnen doen is aannemen dat het waar is wat ze zeggen, proberen het los te laten en hopen dat dat gevoel vanzelf weg gaat. Zo te lezen komen er veel (ergere) blunders voor, dus eigenlijk mogen we nog niet klagen.
Bij ons stond er al female op de echo met 6 en 9 weken zwangerschap...ging gewoon over mezelf of ik heb een wondervk. Ahum, overigens blijkt het wel een meid te zijn met 17, 21 en 31 weken .
Dat is echt je eigen geslacht die daar staat.. Dat overzichtje dat jij heb gepost gaat over de persoon die de echo krijgt.
Ik denk dat het echt niet hoeft te kloppen hoor! Wij hebben namelijk laatste een 3D echo gehad en zeiden dat we niet wilden dat anderen konden zien/lezen wat het wordt. Wij weten dat het een jongetje wordt en de echoscopiste zag dat ook later (buiten de opname om). Dus wij vol vertrouwen de film laten zien aan mijn schoonouders (tip: altijd eerst zelf kijken!) komt er ook zo'n scherm in beeld met female!! Dus mijn schoonouders helemaal geschokt dat ze ineens wisten en vonden het zo jammer voor ons. En wij waren te verbaasd om te reageren want het klopte niet haha! Dus we hebben ze in de waan gelaten (nu maar hopen dat we geen container roze spulletjes krijgen straks) maar ze beginnen al te twijfelen omdat we er niks over gezegd hebben. Maar goed, wat ik wil zeggen: bij ons stond er dus wel wat ingevuld maar het klopte niet, ik denk dat female de standaardinstelling is of dat mijn voorganger een meisje krijgt!
Niet bij mezelf gelukkig, maar iemand anders: Zij wilden ook het geslacht niet weten. Tot halverwege de echo de echoscopiste ineens enthousiast roept: 'Oh kijk, HIJ plast!!!'. Tja, toen wisten ze genoeg...
Bij ons stond er ook female op de foto's van de pretecho, ik heb twee jongens. Zegt dus helemaal niets