same here, ook gewoon iedereen verteld incl naam (valt er niets te verspreken en mensen vinden het heel intiem om te mogen weten!)
oei dat vind ik wel heel erg, zeker voor iemand die het dagelijks voor de kost doet. nou kan zo iemand ook een dag mindere concentratie hebben maar het is en blijft een beetje jammer inderdaad
Wij hebben t ook iedereen verteld dat we een meisje krijgen. Sommige mensen kijken je dan wel weer raar aan, van oh? Dat je dat zomaar zegt... De naam houden we wel voor onszelf, al heeft mijn vriend zich versproken waar zijn moeder bij was. We weten niet zeker of ze t gehoord heeft, ze zou t anders toch niet toegeven. Ach ja, boeien! t Maakt me ook niet zoveel uit. Strax weet iedereen t ook. Dat vind ik wel behoorlijk onprofessioneel...
waarom zo moeilijk doen? gewoon lekker van de daken schreeuwen, heb ik ook gedaan HEERLIJK! enne je krijgt nog leuke jongetjes-kleertjes en dingentjes cadeau ook nog! groetjes
Ja, ze zei: draai nog eens ff om kereltje... Toen zei ik: KERELTJE Haar hoofd werd rood en ze zei niks meer...ik heb het toen zo gelaten, zonder bevestiging zou ik toch blijven twijfelen. Mijn man had niks gehoord, zat met zijn snufferd op die schermen geplakt Het geslacht willen weten...nee, dat niet! Eventueel een volgende keer zou ik het ook echt niet willen weten. Van anderen weten vind ik ook nooit heel erg leuk. Ik kreeg laatst een sms: hij is er. Ik wist de naam etc. al. Heb toen sms terug gestuurd: Gefeliciteerd, wat zijn de maten Hahaha Tuurlijk, als iemand het weet, kan ik ook niet zeggen: wil het niet weten..maar echt leuk..nee.