Ik heb een kennis die beweert het geslacht te kunnen weten op basis van je gedrag... liever, aanhankelijker, zachter, meer zin in knuffels,.. zou duiden op een jongen terwijl dames die nu iets 'harder' zijn, afstandelijker, koeler, minder knuffelachtig... zwanger zouden zijn van een meisje. Klopt dit bij jullie ? Bij mijn eerste alvast wel. Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Ik ben inderdaad veel minder knuffeliger dan voor de zwangerschap. Maar of ik ook harder enzo ben, dat geloof ik niet nee. Wij krijgen een meisje
ik ben deze zwangerschap opvallend korter en minder knuffelig terwijl ik bij de eerste constant geknuffeld wou worden
Hahaha, één van de vele bakerpraatjes. Bij mij klopt er echt helemaal niks van. Ik ben nu zwanger van een jongen en kan gewoonweg geen gefrummel en gepluk aan mijn lijf verdragen. Dus aanhankelijker, meer zin in knuffels....nee, totaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet!
liever, aanhankelijker, zachter, meer zin in knuffels,.. zou duiden op een jongen Nou ik heb 3 jongens en moest tijdens de zwangerschappen hier niks van hebben idd wat mermaid zegt dat gepluk en gefrummel
Nee, bij mij klopt het niet want het is een meisje.. Ben juist veel gevoeliger en heb echt wel behoefte aan extra liefde.
Dan zou mijn dochter echt een jongen moeten zijn haha en deze ook. Dit keer klopt het, ben beide keren juist veel zachter, liever enz geweest tijdens de zwangerschap.
Bij mij klopt ie ook niet. Ik ben echt een doetje geworden, zit de hele dag aan NooNooman te hangen en te frunnikken en maak veeeel minder ruzie... wij krijgen een meisje