wij wilden het graag weten, maar eigenlijk hadden we geen keuze... dit was nl het eerste wat we zagen Bekijk bijlage 107007 de dame, die de echo deed schrok er zelf van... ze was tegelijkertijd nog iets in de computer aan het zetten en toen riep ik al: het is een jongen
Ja Marloes die is echt duidelijk!! Bij ons ook bij beide kindjes met de 20 weken echo duidelijk te zien!
bij me zoontje gelijk de eerste shot tussen de beentjes was heel duidelijk haha en nu wisten we met 16 weken al dat het een meisje zou worden maar ook nu was het bij de 20 weken echo weer heel duidelijk te zien
bij ons ook hoor! tis dat ik een foto als bewijs heb meegekregen waar 3 streepjes (hamburgertje) opstaat!
leuk dat zoveel mensen het konden zien. Een vriendin van mij had de dag voor de 20weken echo besloten dat ze het toch wou weten, lag hij/zij er niet goed voor Ben heel benieuwd wat het bij ons zal worden, ik droom over een jongen maar wie weet.
afgaan op je gevoel. niet wat je denkt, maar hoe je gevoel zit verders. dat was hier al 3x raak en het klopte nadien wel degelijk