Hallo, Ik zit te denken om nog een test te doen! Sinds vorige week vrijdag weet ik dat ik zwanger ben...had een heeeel licht streepje! Afgelopen maandag weer een test gedaan..weer een licht streepje.. Inmiddels hebben ze ook bloed getest HCG was nog erg laag maar dat is niet vreemd omdat het zo pril is. Afgelopen vrijdag een inwendige echo gehad en ze zagen nog niet veel. Alleen dat de baarmoederwand dikker werd en er was een klein stipje te zien...moet over 2 weken terug. maak ik mezelf nu gek? Zou ik nog een test gaan doen. Heb ook helemaal geen klachten...... Liefs..Karin
Ik heb drie testen gedaan. Toen pas geloofde ik het een beetje. Bij de eerste echo was ik pas echt overtuigd, Ik heb tot 6,5 week geen tot weinig symptomen gehad. je bent echt wel zwanger hoor,
ohh ik maak mezelf helemaal gek! Ben gewoon zooo bang en onzeker. Ik weet dat de kans groter is dat het goed gaat dan mis maar toch. Laat ik maar geduld hebben...fijn als ik wat symptomen krijg Zou me geruststellen!
Lieve Karin, Gewoon lekker doen ! Ik heb in mijn eerste zwangerschap 8 ! keer getest. Gewoon omdat ik het niet geloofde. Ik had ook geen klachten en merkte het aan niets, behalve aan mijn positieve test iedere keer. Ik had testen gekocht in een aanbieding toen dus ik had zoiets van...kan mij het schelen als het me gerust steld waarom niet ? Dus gewoon lekker testen meis ! En dan even jubbelen als je de dikke streep ziet verschijnen !
Ik snap je twijfel. Als je voor jezelf nog een keer wilt testen, waarom neem je dan niet die van clearblue digital. die geeft aan zwanger, niet zwanger. maar ik denk dat je zwanger bent hoor. gr tascha
hihi gewoon nog weer testen! ik geloofde het pas bij de termijn echo en zelfs nu ik het iedere dag lekker voel bewegen heb ik zo iets van het is wel ongelooflijk! denk dat ik het pas echt begin te beseffen als het straks in mijn armen ligt!
Als je jezelf prettig bij voelt lekker testen. Ik heb ook een hoop testen gedaan. eerste keer was gelijk zwanger 2e keer van ik geloof het niet morgenochtend weer een test. á maandag voordat ik naar de huisarts belde 2 testen en voordat we naar de gyn gingen voor een echo weer een test. Pas toen ze zeiden dat ze wel een dooierzakje zagen maar verder niks moest ik 4 weken wachten om een nieuwe echo om te kijken of er dan meer te zien was. nou het was al heerlijk dat ze zieden dat ik inderdaat zwanger ben nou heerlijk was die officele woorden van de gyn.
Ik heb net getest.....het was overduidelijk! De streep was al zichtbaar voordat de controle streep kwam! Ben helemaal overtuigd dames! Vorige week nog echt heeeel vaag en nu meer dan duidelijk! Thanks dames voor jullie adviezen!
Hoi, ik had voor mijn nod ook helemaal geen verschijnselen, dus ook totaal geen reden om zwanger te zijn tot dat ie 2dagen we bleef. De dag na de test begon ik steken en krampen in mijn buik te voelen, met tijden ongeloofelijk moe, en sinds gisteren een bruine kring om mijn tepel(bij 1 maar ). Ik dacht ook steeds van ben ik wel zwanger had ook maar een licht streepje. maar ja waar blijft die ongi dan zou je zeggen en die klachten komen nu ook...dus Ga er maar gewoon vanuit dat mijn ene test klopt...ben ban als ik een andere koop dat ie dan iets totaal anders aangeeft dat hoor ik wel eens van bepaalde merken, dus dat durf ik niet. Succes groetjes
In het begin heb je toch wel zoiets van o ik had nu og moeten worden. Ik was het alijd op de 24e dag dus schrijf ik het over het het hele jaar door en nu zie je een grote zwarte streep staan op die dag haha dan denk je van o heerlijk nu nog steeds niet ik vind het steeds een klein soort meilpaaltjes
Nou je ziet het..ik ben dus zwanger...nu is het duidelijker waarscijnlijk omdat ik meer HCG waarde heb. Dus nog een test is eigenlijk niet nodig. Het was meer voor mijn geruststelling, en die heb ik nu zeker! En als je het echt niet meer houd zoals ik dan haal je er toch een van hetzelfde merk...
Nou je ziet het..ik ben dus zwanger...nu is het duidelijker waarscijnlijk omdat ik meer HCG waarde heb. Dus nog een test is eigenlijk niet nodig. Het was meer voor mijn geruststelling, en die heb ik nu zeker! En als je het echt niet meer houd zoals ik dan haal je er toch een van hetzelfde merk...