Pret-echo gehad!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Oek oek, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Hallo!

Gisteren hebben we de pret echo gehad!
    We hebben 2d gedaan ipv 3d maar was echt super!
    Uiteraard ook dvd meegekregen!
    En ze kon al zien wat het word!
    Zal de fotos in mn album zetten als ik ze op de pc heb!

Pretechos zijn echt een aanrader voor iedereen! :D

2. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Wauw Oek!
    Ik mag over twee weken, ook pretecho 2d met dvd, ben heel benieuwd. Wij willen graag weten wat het wordt, dus jouw verhaal geeft goede hoop!
    Ben benieuwd naar je foto's!

3. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ik hoop voor jullie dat jullie baby er net zo mooi voorligt als die van ons, dan is het misschien ook wel al te zien.

Eerst vroeg ze hoe lang ik nu zwanger was, dus ik zei 16 weken, toen zei ze: "ok, dan kan ik het geslacht nog niet zien hoor"
    Maar halverwege de echo vroeg mn vriend (nadat de echografiste paar keer had gezegd dat de baby er zo mooi voor lag): "is het nu dus nog niet te zien of het een jongetje of een meisje word?
    Ze zei toen dat ze het vast wel al kon zien, maar ze ging pas kijken toen de dvd stopgezet was, want we willen het natuurlijk nog niet aan anderen showen ;)
    Toen ze de dvd stop had gezet ging ze zoeken en zei ze dat het het al had gezien toen de dvd nog liep en dat het zelfs op een foto staat :)
    En ja hoor: tussen de beentjes.. steekt heel schattig een klein dingetje omhoog: we krijgen een zoontje! :D (iedereen zei dat het een meisje zou worden, maar ik wist vanaf dag 1 al zeker dat het een jongetje was ;) )
    Heel veel plezier bij jullie pret echo! hoop echt dat het dan ook al te zien is!

4. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Zo zie je maar, je eigen gevoel is altijd het beste! Gefeliciteerd hoor! Leuk! En wat goed dat je eraan denkt die DVD stop te zetten, je weet maar nooit of er mensen geoefende echo-kijkers zijn, haha....
    Die tip onthoud ik even!
    Nou, geniet lekker van je foto's en DVD en je kleine mannetje!

5. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Inderdaad, maar onthou ook dat alles wat er gezegd wordt ook op de dvd te horen is! (ohhhh wat erg om je eigen stem terug te horen, en te horen watvoor idiote vragen je stelt :) )Dus vandaar dat we ook de dvd stop hebben gezet ;) (nu is alleen te horen dat mn vriend ernaar vraagt, en dat ie zegt dat ze pas mag kijken als de dvd stop is gezet haha)
    staan al 3 fotootjes in mn album!

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Sliiiimmmmm! Thanx, zou ik ook nooit aan denken! Ben echt zo'n muts die dan roept Oh een ***** hahaha....

7. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Je kunt ook vragen of ze aparte hoofdstukken maken op de dvd, dat heeft ze bij ons ook gedaan.
    We wilden de geslachtsbepaling wel op dvd, en het is nu gewoon een apart hoofdstuk.
    Als ik mensen de dvd laat zien, zet ik hem gewoon uit als we bij dat hoofdstuk zijn aangekomen.

En het is raar ja, om jezelf terug te horen op die dvd :)
    Bij ons hoor je mijn vriend, mijn moeder en schoonmoeder en natuurlijk ikzelf de hele tijd praten :D

Deel Deze Pagina