hoi meiden. vandaag met 15 weken en 3 dagen weer een echo gehad. wat denken jullie te zien op deze echo??? Bekijk bijlage 186603
ja jongen maar toch ook een meisje haha ik twijfel want boven die uitsteeksel zie iik ook 3 streepjes
dus jullie zien ook die 3 streepjes??? dat is bij mij dus ook de verwarring. het geen wat uitsteekt,vindt ik nogal groot voor een piemeltje. de kleine had eerste steeds de voetjes ervoor zitten. handje waren steeds bij het hoofdje. toen ik daar lag voor de echo,dacht ik ook meteen een jongen te zien. maar toen ik dus thuis kwam,zag ik ook die 3 streepjes. het is geen handje,en ook het voetjes niet. vindt het nu dus heel verwarrend. vandaar mijn vraag dus. gr tamara
Nou, dan weet ik niet hoe de navelstreng er bij mij telkens uitzag, want bij mij zag het er exact zo uit als op de foto van to. En aangezien ik 4 zwangerschappen (en dus heeeeeeeel veel echo's) heb gehad, ga er ik er toch wel vanuit dat ik er behoorlijke kijk op heb
Ja ik zie piemeltjes en hamburgertjes! Ik ben echt een kneus op dit gebied. Ik wil bij mij zo snel mogelijk weten wat het wordt, hoop dat mn vriend hier ook nog in meegaat want zelf zou ik het niet kunnen zien op de echo helaas
Overduidelijk een jongetje! Die piemeltjes kunnen best groot zijn op de echo, was bij mijn zoontje ook zo. Is maar net hoe ze er voor liggen. Ik zie in de 3 streepjes ook geen meisje, zit veel te veel aan de zijkant om schaamlipjes te zijn.