De derde en klachten wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BAS1759, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hoi meiden,

Ik klaag eigenlijk vrij weinig. Maar heb toch een aantal vraagjes en wil graag weten of iemand het herkent en of ik er wat mee moet?

- met 17,5d voelde ik de beeb voor het eerst maar ik was die hele dag erg druk beziggeweest veel gewandeld en het schopte alsof het eruit wilde ook de hele nacht last van een gespannen/ harde buik gehad. Was wel pijnlijk daƔrdoor iet veel kunnen slapen.

- daarna is de beeb wat rustiger geweest maar nu voel ik de beeb al weer langere tijd de hele dag door en ook echt continue harde schoppen enzo. Redelijk drukke baby.
    Maar wat ik wel merk is dat ik veel last heb van een gespannen buik en dat ik ook wel echt veel last van een pijnljke buik heb wie herkent het en is dat normaal? Bij de eerste twee nooit echt pijn gehad.

- daarnaast ook hevige liespijn af en toe waar komt dat door.

- en vaker voel ik me ook misselijk wat is dat normaal?

- en mijn buik is zo groot vanui de buitenkant gezien dat het wel lijkt alsof ik echt veel verder zwanger ben, iedereen vraagt ook continue zijn het er geen twee. Maar is dat normaal ij een derde?

Nou genoeg gezeverd. Iemand die raad heeft of hetzelfde heeft? Thanks.

Xxx joyce

2. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Het is mijn eerste maar de dingen die je opnoemt zijn heel normaal hoor! Dat de kleine zo actief is, zorgt er voor dat je buik wat pijnlijk aan kan voelen. Ook kun je iedere zwangerschap anders dragen waardoor het lijkt alsof je veel verder bent. Ik krijg ook continu die vraag of het er geen twee zijn haha.

3. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik heb geen ervaring met 3 kindertjes, maar ben nu zwanger van de 2e. Wat ik merk is dat deze zwangerschap een stuk zwaarder is. Ik heb eerder last van harde buiken en mijn mannetje ligt een beetje ongelukkig, waardoor hij keihard naar buiten trapt. Dat doet best zeer. Het is gewoon drukker met andere kindjes om je heen en dat heeft zijn weerslag op je lichaam. Ik merk nu dat ik veel eerder rustiger aan moet doen. Dat zal dn ongetwijfeld bij een 3e ook het geval zijn:)

Succes ermee!

Deel Deze Pagina