Even mijn verhaal kwijt hoor, het gaat heel goed hoor.... Gistermiddag bij de vk geweest, en die heeft gevoeld, onze frummel is ingedaald. Bij de liggingsecho lag ze nog los een beetje half in mijn bekken en nu is het gewoon zo zoals het hoort. Dus echt blij mee aangezien zowel bij mijn moeder en mijn zus het bij de eerste niet zo was. Nou gisteravond,..... heb ik me toch een pijn gehad daar onderin! Geen weeën hoor, maar als de vk me gisteren niet verteld had dat ze ingedaald was, had ik je dat kunnen vertellen. Potverdorie wat doet dat zeer! Nou denk ik zelf: bij het inwendig onderzoekje bij 36 weken (ik heb behoorlijk wat weeën al gehad, wilde een dagje naar de ikea maar wilde wel even de zekerheid dat ik nog niet ontsloten was. Al kun je daar gerust aan dag mee weg, zou ik dat niet hebben gedaan omdat ik mezelf daar niet lekker bij had gevoeld.) maar bij dat onderzoek bleek dat mijn baarmoedermond pot dicht zat en nog naar achter lag. en nou denk ik dat omdat ze nu ingedaald is, mijn baarmoedermond wellicht wat aan het zakken is en ze daarop aan het drukken is. Wat denk ik allemaal weer ten goede komt van het verweken van de baarmoedermond en dus ook mn bevalling. (mn moeders eerste had niet thuis geboren mogen worden maar door een huisarts met een borrel op heeft ze daar 48 uur over gedaan, en mijn zus heeft over de eerste 36 uur gedaan en hun beide eerste was nog niet ingedaald, en zij hadden niet dit voorwerk wat ik nu heb) zo even mijn verhaal kwijt, want potverdikke, wat deed dat zeer. ik denk echt dat dat de onderkant van mijn baarmoeder was. iemand anders hier ervaringen mee? suggesties? wat het kan zijn? wat het kan doen? of die het ook heeft?
Klinkt heftig! Zou er geloof ik wel even van schrikken! Maar goed zoals je zelf al zegt zal het vast voorwerk zijn. Heb er geen ervaring mee hoor maar t klinkt logisch.... Suc6 met de laatste loodjes!
Had ik ook! En geen bevalling is hetzelfde. Het kan bij jou totaal anders gaan dan bij je zus en moeder, duslaat je iig niet gek maken succes met het laatste stukje! X
Dankje Justy! ik schrok ook wel ff hoor inderdaad.. maarjha.. totdat die echte weeën gaan komen of mn vliezen breken.. en zij nog beweegt.. probeer ik me der mar gewoon door heen te slaan.
Ja dat is ook het beste. Wat ons allemaal ook te wachten.staat.mbt bevalling voorweeen en de hele rataplan, t is voor een goed doel
weetje, in hoeverre kunnen ze je gerust stellen he. indalingsweeën kunnen het niet zijn... Vind het soms gissen hoor wat er allemaal van binnen gebeurd. maar weeën houden ook aan zeg maar en daar had ik ook andere dingen bij, dit zijn een soort steken ofz. Bijna het gevoel alsof ze er al met een armpje uit komt! ;0 Zat er maar zo'n raampje he, dat je die even open kon doen dat je even naar binnen kon kijken.
Had je het ook veel? kon je er iets aan doen? De gyn. zei dat ik eigenlijk het beste aan hun kon meten. Maar heb nu al een goede voorsprong op ze. en zit een beetje zo in elkaar, ik bereid me maar voor op 48 uur, dan valt het allemaal mee. Daarnaast heb ik mijn mond bij me, zowel mijn zus als moeder hebben veel te laat pijnstilling gekregen. van te voren te weinig info en zich af laten winpelen. maar spannend vind ik het wel... vooral dan bij zulke pijn.. dan denk ik echt. ok .. en dan moet daar straks nog een hoofd door!! slik....
Ik heb er ook af en toe last van.. Soms het gevoel alsof het uit elkaar scheurt ofzo Heb het alleen niet gevraagd vandaag aan de gyn over wat het kan zijn omdat ik beetje overdonderd was van het feit dat kleine wat is ingedaald en ik dus wel een normale bevalling kan doen..
Kan me voorstellen dat je tegen het bevallen op ziet als je hier al zo'n pijn van hebt (wat het ook mag zijn). Maar troost je, veel vrouwen vinden het 'hoofdje' minder pijnlijk dan ontsluitingsweeën opvangen. En laat je nou bij dat laatste pijnbestrijding kunnen krijgen, die naar mijn mening, erg goed werkt