Twee meisjes..... Mn vriend kan kennelijk alleen maar meisjes maken Hij heeft nl uit een eerdere relatie nog een oudere dochter.
Eerst een meisje en daarna een jongen, koningskoppel dus! Toeval of niet; mijn ouders hebben ook eerst een meisje en daarna een jongen gekregen.
hier eerst een meid toen een jongen zus van mijn eerst zoon toen dochter vriendin eerst meisje toen jongen rest heeft allemaal kids van het zelfde geslacht mijn vriend was thuis de eerste jongen en kreeg daarna een zusje.
eerst een meid toen een jongen. geen idee hoe het heet maar ik ben er blij mee. ook met de derde die erna kwam.
Wij hebben 2 koningskoppels gekregen. Eerst een jongen, toen een meisje, daarna weer een jongen en als laatste weer een meisje
Mijn eerste was een zoon, en m'n 2e een dochter. Met mn huidige man was de eerste een zoon, en de 2e ook
hier dan ook een keizerskoppel... al hebben we er een trio van gemaakt... (gepland, al denkt iedereen daardoor van niet... ) moet trouwens zeggen dat ik HIER in de familie, bijna niet anders zie....
Wij zijn ook gezegend met een koningskoppel.....of zoiets! Mijn ouders hebben eerst een jongen, toen een meisje, toen weer een meisje, toen weer een jongen en toen mij als meisje Bij mijn vriend hadden ze eerst een meisje en daarna mijn vriend, dus een jongen.
Ik heb eerst een zoon en toen een dochter gekregen. Mijn moeder kreeg ook eerst een zoon, toen een dochter en toen weer een zoon
Ik heb 2 "koningskoppels" 1ste een meisje (13) 2de een jongen (11) 3de een meisje (bijna 8) en de 4de een jongen (2) De eerste 3 zijn van mij en ex en de 4de is van mij en mijn huidige man.