Wij hadden hier dezelfde reactie. Toen een van de kinderen vroeg welke naam die dan kreeg heb dat niet gezegd maar wel de voorletter. Het kind helemaal blij en de rest super verbaast.
Misschien een leuk filmpje met blauwe en roze snoepjes. Telkens pakken jij en je partner een snoepje weg de kleur van het geslacht blijft over.
Misschien is voor jou dat idee met de kraslootjes wel heel leuk?? Ik vond het een geweldig idee. Voor iedereen: mijn amerikaanse vriendin was hier laatst. Die liet zien dat op instagram en pinterest echt talloze foto's staan van dat soort feestjes. Daar staan natuurlijk ook hele leuke tips tussen
Mijn man heeft een filmpje met een gokkast gemaakt die steeds blauw/roze afwisselde en uiteindelijk bleef staan op een kleur. Hebben dat filmpje met onze telefoons opgenomen (ieder een zoadat we niet per ongeluk t verkeerde filmpje zouden sturen) en deze vervolgens met mensen bekeken/ via whatsapp opgestuurd Reacties waren zoooo leuk. Mocht iemand m willen stuur me maar ff pbtje
Ik zag laatst een filmpje op internet van een stel die door de echoscopiste het geslacht op een briefje hebben laten schrijven. Briefje afgegeven bij de taartenbakker en die moest dus de vulling in blauw of roze maken. Ze hebben de taart uiteindelijk aangesneden met 2 laptops op tafel omdat familie ver weg woont. Maar ze wisten het dus zelf ook pas bij het aansnijden Lijkt me erg leuk!