Ik heb mijn NOD nog niet, pas 17 nov, maar ik heb al behoorlijk wat zwangerschapsklachten: hele dag misselijk , moe, ongi gevoel Tijdens mijn eerste zwangerschap (miskraam) had ik ook al heel snel klachten, alleen had toen geen last van misselijkheid, in die zwangerschap was ik heel bang voor een miskraam die ik ook krijg. Nu ik misselijk ben de hele dag, heb ik het gevoel dat het wel goed zit en goed zal gaan, vreemd he. ik was pas een maand aan die etos zwanger worden multi vitaminen, maar het is nu direct raak!
ehm sorry...maareh van die vitamines wordt je echt niet sneller zwanger hoor..dat is er gewoon voor dat je alle vitamines krijgt mocht je zwanger worden. of zie ik dat nu fout?
ja ik weet het zeker, want griep heb ik 2 weken terug al gehad, en heb behoorlijk last van mijn onderbuik, ongi gevoel, en heb geen buikgriep, en de hele dag misselijk. ik had in de vorige zwangerschap(misk) ook al heel snel klachten, en toen ik de test deed toen het kon, bleek ik ook inderdaad zwanger. mijn huisdieren doen nu ook weer vreemd, willen plots altijd op mijn buik liggen, terwijl ze eerder altijd liever in de vensterbank lagen, en dit deden ze ook bij de 1e keer.
ps: in die vitaminepillen zit ook monnikspeper, die stimuleerd een normale cyclus en stimuleerd ook de eierstokken om een ei af te geven
Kirsten...ben je niet erg vroeg? 14 dagen van te voren..meestal heb je nu pas je ei...het is vaak nog niet eens ingenesteld? 14 dagebn can te voren is wel heel erg optijd!
ik heb een lange luthele periode, of hoe ze dat ook noemen, en ik weet dat ik vroeg ben met klachten enz, maar had ik bij de vorige ook, en weet dat meer vrouwen al vrij vroeg klachten krijgen, de één krijgt ze eerder dan de ander. ik zit nu niet meer in spanning of het raak zou zijn deze maand, doe alleen zodra het kan een zwangerschapstest als officieel bewijs, en hopen dat het deze keer wel goed gaat
Kijk je wel uit dat je je eigen nog niet al te veel gaat verheugen op het feit dat je denkt dat je zwanger bent? Straks is je test negatief...
Fijn dat je zeker weet dat je zwanger bent. Maar als je nou een negative test in je handen hebt? Ben je dan nog steeds zwanger, volgens jou? Ik hoop voor je dat het raak is. Maar het is wel heeeeeel vroeg om iets te merken, aangezien je nu eigenlijk je eisprong ong. hoort te hebben of net hebt gehad. Het eitje is nog niet eens ingenesteld, dus maakt het nog geen hcg hormoon aan, en kan je nog misselijk zijn.
ik had die klachten ook ja, maar was gewoon van mijn ei hoor. maar als jij het zeker weet dan zal het wel. van harte gefeliciteerd alvast en ik hoop dat het goed zal gaan deze keer.
Inderdaad, en ik heb net gebruik gemaakt van de calculator. Als ze een cyclus heeft van 28 dagen was ze 20 okt ongesteld geworden. 20/10/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 31/10/07 Een beetje vruchtbaar 01/11/07 Vruchtbaar 02/11/07 Erg vruchtbaar 03/11/07 Eisprong 08/11/07 Innesteldag 17/11/07 Vanaf hier kun je testen
Ik meld me als ik de zwangerschapstest heb gedaan wel weer, want van al die reacties van ongeloof vindt ik niet zo geweldig. iedereen kent zijn eigen lichaam het beste, en de ene vrouw krijgt eerder klachten, ja heb het ff opgezocht op internet, zijn veel meer vrouwen die na een paar dagen na de eisprong al klachten krijgen, en inderdaad een positieve test hebben zodra ze kunnen testen. en ff voor de duidelijkheid, heb op internet opgezocht dat je al zwangerschapshormonen gaat aanmaken zodra het eitje is bevrucht, alleen merken de meeste vrouwen dan nog niks, alleen als je best wel gevoelig voor bent merk je dit. maar ik ga nu pas weer reageren en lezen na de zwangerschapstest, want van de reacties wordt ik echt niet vrolijk. oh en die calculator werkt bij mij niet, ik heb een langere luthele fase: dus eerder de eisprong dan aangegeven op de calculator, en meer tijd tussen de eisprong en volgende menstruatie, ik gebruikte ovu-testen om te kijken wanneer mijn ei was.
Nog ff snel een vraagje, zit ik goed met die cyclus etc? Was je de 20ste ongesteld geworden heb je een cyclus van 28 dagen?
Maar die reacties kun je wel verwachten...Zwangerschapskwalen kunnen heel erg op normale kwaaltjes lijken namelijk. Borsten doen zeer? je kunt ongesteld worden. Pijn in je buik? Misschien heb je wel een buikgriepje. En ga zo maar door. De reacties zijn denk ik niet om je een kutgevoel aan te praten, juist om je te beschermen tegen de teleurstelling die je misschien krijgt. Maar ik hoop voor je dat je gelijk hebt.