vaak krijg je voor je verjaardag van die afgezaagde kado's nu is een vriendin van me jarig vandaag en wilde ik eens iets geven wat niet afgezaagd is dus gister overal kijken en wist het maar niet uiteindelijk dacht oja ze gaat op dr zelf wonen en heb er een starters kit schoonmaken gegeven een emmer met daarin allemaal leuke dingetjes spuitbus voor in de wc afwasmiddel 3 vezeldoekjes een trekker iets om de ramen mee te wassen afwasborstel schuursponsjes en nog veel meer maar nu de vraag als je iets op je verjaardag krijg zoals zeep producten dove enzo je kent het wel en er is een vriendin jarig stel jij dan je eigen pakketje samen met de spullen die jij gekregen hebt met je verjaardag ? ik hoorde dat verschillende mensen dat deden en vond het eigenlijk best wel erg
haha dat vind ik nou nog eens een leuk kado om te geven aan iemand die op zichzelf gaat!! hopelijk vind zij het ook leuk!! hier gelukkig geen "afgezaagde" douchegel-kado's omdat de mensen weten dat ik er niet tegen kan maar om je vraag te beantwoorden: nee ik zou het niet doorgeven!! (stel dat ik het wel zou krijgen dan weet ik dat mn nichtje van 12 er erg blij mee is dus krijgt ze het gewoon zo!) enne gefeliciteerd en veel plezier!!
Onze buurvrouw doet dat altijd. Dan zijn we op haar verjaardag en zie je dus de kado's die ze krijgt. Ik ben een weekje later jarig en wat krijg ik dan? Een paar van die kado's die zij dus niet leuk vond
Het valt wel mee met de afgezaagde cadeaus die ik krijg. Maar ik vier mn verjaardag ook nooit uitgebreid (alleen met ouders en broers/zussen). Mijn man heeft wel een nicht die cadeaus hergebruikt. Maar zij hebben niet zoveel te besteden dus dat vind ik niet erg (ook met kraamcadeaus deed ze dat).
Oh zelf probeer ik ook altijd iets origineels te bedenken. Maar voor mijn ouders is dat best lastig. Die weten nooit wat ze willen en ze zijn al zo vaak jarig geweest. Dus die geef ik tegenwoordig maar gewoon wat mooie bloemen, of mijn zusje en ik nemen ze mee uit eten. Ben er een beetje klaar mee, met cadeaus.
Persoonlijk heb ik denk ik liever gewoon geld of een afgezaagd geurtje/dove oid dan een schoonmaakpakket haha. Dat zou ik namelijk echt niet leuk vinden en ik hou ook niet van schoonmaken. Dan had ik een leuke woonaccessoire leuker gevonden of iets anders handigs/grappigs. Ik heb nog nooit iets cadeau gedaan wat ik zelf heb gekregen. Overigens geef ik ook niet snel iets afgezaagds dan kies ik liever voor geld zodat diegene zelf iets leuks kan kopen.
Ik heb wel eens iets doorgegeven. Ik was zo ongeveer op het laatste nippertje meegevraagd naar een verjaardag van iemand die ik amper kende en vond het wel lullig om dan helemaal met lege handen daar te staan. Dus even tussen mijn voorraadje geneusd en een pakketje samengesteld.
het was geen verjaardagskado.....maar een kado voor iemand die net een huisje heeft dan vind ik dat een super leuk kado
Het was wel een verjaardagscadeau en ik zou het echt vreselijk vinden als ik eerlijk ben. Dat zijn toch dingen die je zelf even bij de AH koopt naar behoeven. Dan inderdaad liever iets leuks voor in huis! Al is het maar een bon voor een canvasdoek ofzo.
ik zou een cadeau nooit hergebruiken, als ik geen geld had voor een cadeau zou ik nog een leuk plantje geven ofzo. Bij de c1000 heb je ze al voor een euro. In jouw geval had ik ook iets voor het interieur gedaan en dit als grapje erbij ofzo, want ik vind het niet echt een verjaardagscadeau.
Ik heb het wel gedaan met kerst dan. Mijn broertje heeft een vriendin en die zou kest vieren bij haar ouders en mijn broertje hier. Belt hij 24 dec nadat de winkels dicht waren of dat ze ook mee mocht. Dan kan je geen nee zeggen toch? Maar moest tocht een cadeautje hebben voor haar. En heb wel eens dat ik iets voor mezelf koop en dan thuis ben en denk nee ik vind het niet leuk. Dan gaat het in de kast bij de andere "voor het geval van cadeautjes"
Hier meestal gewoon geld of een cadeaubon. Sinds een tijdje doen we met 4 vriendinnen elkaar mee uiteten nemen met een verjaardag, net zo gezellig
Ik krijg trouwends ook geen afgezaagde cadeaus (niemand hier) krijgen altijd geld omdat ze weten dat we er niet van houden.
Mijn cadeautjes wat ik krijg voor verjaardag die geef ik eigenlijk nooit door aan iemand anders. Maar heb wel af en toe eens een goodiebag wat ik dan krijg via een tijdschrift ofzo, en daar zit soms ook wel wat dingen tussen wat ik dan wel gebruik als een cadeautje, maar dan koop ik er altijd nog wel iets kleins bij.