Geslacht vd baby... klopte jouw voorgevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rabi, 12 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Klopte jouw voorgevoel?

1. Mijn voorgevoel was heel sterk en klopte

85 stem(men)
    49,1%
  2. Ik had een licht voorgevoel en dat klopte

32 stem(men)
    18,5%
  3. Mijn voorgevoel was heel sterk maar dat klopte niet

39 stem(men)
    22,5%
  4. Ik had een licht voorgevoel maar dat klopte niet

17 stem(men)
    9,8%
  1. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschappen klopte het, 2 jongens! Maar nu.. na 2 jongens was ik echt overtuigd van weer een jongen! En is het een meisje! :eek::D

2. Sambabal

Sambabal Actief lid

4 nov 2015
    109
    17
    18
    Vrouw
    Rotterdam
    Tot nu 2x juist gehad. Deze zwangerschap denk ik een meisje maar dat weten we pas over een paar weken. Ben heel benieuwd:roflmao:

3. Aardbeien

Aardbeien Actief lid

8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee! Ik was er van overtuigd dat het een meisje zou worden. Toen de echoscopiste zei dat het een jongen was, geloofde ik haar niet :p

4. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Ik was er heilig van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen. Maar we krijgen een meid. Ook super blij mee.

5. Wij2018

Wij2018 Actief lid

21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    De eerste klopte helemaal, we waren beide overtuigd van een meisje en dat was ook zo.

2e totaal niet, dachten ook een meisje, maar was een jongen. Heel blij mee uiteraard:)

6. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.809
    1.631
    113
    Dat dachten wij ook. Al generaties lang alleen maar jongens geboren in de familie. Toch hebben we de traditie doorbroken met onze twee meiden :p.

Mijn voorgevoel klopte dan ook niet.

7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.788
    7.374
    113
    En weer mis, we krijgen een dochter :D

8. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Bij deze zwangerschap was het vooral de papa die zeker wist dat het een meisje was. Heel sterk van overtuigd, ik twijfelde maar hij had idd gelijk! :)

9. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik wist direct dat het jongen was. Kwam dus niet als een verrassing. Ik ben er zelfs van overtuigd dat onze 2e ook een jongen zal zijn.

10. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Bij mijn zoontje had ik inderdaad,sterk het voorgevoel en wist 99% zeker dat het een jongen was. En dat klopte ook.
    Bij deze zwangerschap had ik aan het begin sterk een meisje, maar sinds een paar weken denk ik toch dat het een jongen is.

11. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Bij mijn 1e was ik overtuigd dat het een meisje was en dat klopte.
    Bij de 2e dacht ik in het begin een jongen maar begon rond 10 weken te twijfelen en dacht toen toch een meisje en dat klopte ook.
    Bij deze denk ik een jongen maar misschien ook wel omdat het een lichte voorkeur is.
    Daarnaast voel ik mij ook heel anders zwanger dan bij de meiden dus vandaar dat ik toch denk een jongen. We zullen nog even geduld moeten hebben.

12. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bij me oudste 3 dochters klopte het, ik keek alleen naar roze spullen voor de kamer en ook qua kleding, had al vanaf 12 weken hun namen en kwam maar niet op jongensnamen omdat ik overtuigd was dat het meisjes werden.
    Had in een bui me haar zelfs aan de onderkant roze geverfd voordat ik überhaupt wist dat ik zwanger was bij me oudste was toen 6 weken zwanger en bij de 2 moest ik heel me garderobe vervangen voor roze items droeg meer zwart voor me zwangerschap.
    Bij me jongste moest ik ook allemaal roze woonkamer accessoires naast me grijs witte interieur in huis hebben terwijl ik daarvoor turquoise woonkamer accessoires had.

Nu zwanger van de 4e en stiekem hoop ik weer op een meisje :roflmao:alleen de sterke gevoel die ik bij hun had heb ik niet:(
    Heb daarom ook vorige week unisex kleding gehaald na een goede termijnecho en na me geslachtbepalingsecho durf ik denk ik wel echt kleding die bij de geslacht hoort te shoppen.

13. wepie

wepie Actief lid

2 nov 2014
    216
    99
    28
    Hier 3x heel sterk voorgevoel en 3x fout

14. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Ohhh boy... What was I wrong....Dacht een meisje. Was ervan overtuigd. Hadden de naam ook al. Toch een jongen. Ik moest toen ook echt even schakelen maar kan me er nu niks meer bij voorstellen dat het een meisje geweest zou zijn haha

15. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Wist het zeker, een meisje. Iedereen zei een meisje, behalve mijn man. Skull & Nub theorie een meisje. Zaten bij de echo... it’s a boy. Mijn man ging los. Zo blij.
    Zo, dat was wel ff schakelen! :roflmao: :o:

Rosy90 vindt dit leuk.
  16. CelineEnMini

27 jun 2018
    66
    16
    8
    Vrouw
    Limburg
    Bij mijn dochter heel sterk het gevoel van een meisje. Nu denk ik weer aan een meisje maar ik weet het niet zeker...

Ik trek niet bepaald naar jongens of meisjes kleren....

17. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    Bij mijn eerste heel sterk het gevoel dat het een jongen werd en iedereen die meisje zei moest mij trakteren op een cheeseburger. Gevoel was goed dus heel wat cheeseburgers gehad.

Nu weer heel sterk het gevoel van een jongen. Woensdag weten wij het. Mijn vriend zegt meisje. Eerste kindje samen en hij roept al zolang ik hem ken, dus ook bij zn ex toen dat als hij ooit een kindje mag krijgen het een meisje is.

Ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen.

Deel Deze Pagina