Bij mijn vorige zwangerschappen klopte het, 2 jongens! Maar nu.. na 2 jongens was ik echt overtuigd van weer een jongen! En is het een meisje!
Tot nu 2x juist gehad. Deze zwangerschap denk ik een meisje maar dat weten we pas over een paar weken. Ben heel benieuwd
Nee! Ik was er van overtuigd dat het een meisje zou worden. Toen de echoscopiste zei dat het een jongen was, geloofde ik haar niet
Ik was er heilig van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen. Maar we krijgen een meid. Ook super blij mee.
De eerste klopte helemaal, we waren beide overtuigd van een meisje en dat was ook zo. 2e totaal niet, dachten ook een meisje, maar was een jongen. Heel blij mee uiteraard
Dat dachten wij ook. Al generaties lang alleen maar jongens geboren in de familie. Toch hebben we de traditie doorbroken met onze twee meiden . Mijn voorgevoel klopte dan ook niet.
Bij deze zwangerschap was het vooral de papa die zeker wist dat het een meisje was. Heel sterk van overtuigd, ik twijfelde maar hij had idd gelijk!
Ik wist direct dat het jongen was. Kwam dus niet als een verrassing. Ik ben er zelfs van overtuigd dat onze 2e ook een jongen zal zijn.
Bij mijn zoontje had ik inderdaad,sterk het voorgevoel en wist 99% zeker dat het een jongen was. En dat klopte ook. Bij deze zwangerschap had ik aan het begin sterk een meisje, maar sinds een paar weken denk ik toch dat het een jongen is.
Bij mijn 1e was ik overtuigd dat het een meisje was en dat klopte. Bij de 2e dacht ik in het begin een jongen maar begon rond 10 weken te twijfelen en dacht toen toch een meisje en dat klopte ook. Bij deze denk ik een jongen maar misschien ook wel omdat het een lichte voorkeur is. Daarnaast voel ik mij ook heel anders zwanger dan bij de meiden dus vandaar dat ik toch denk een jongen. We zullen nog even geduld moeten hebben.
Bij me oudste 3 dochters klopte het, ik keek alleen naar roze spullen voor de kamer en ook qua kleding, had al vanaf 12 weken hun namen en kwam maar niet op jongensnamen omdat ik overtuigd was dat het meisjes werden. Had in een bui me haar zelfs aan de onderkant roze geverfd voordat ik überhaupt wist dat ik zwanger was bij me oudste was toen 6 weken zwanger en bij de 2 moest ik heel me garderobe vervangen voor roze items droeg meer zwart voor me zwangerschap. Bij me jongste moest ik ook allemaal roze woonkamer accessoires naast me grijs witte interieur in huis hebben terwijl ik daarvoor turquoise woonkamer accessoires had. Nu zwanger van de 4e en stiekem hoop ik weer op een meisje alleen de sterke gevoel die ik bij hun had heb ik niet Heb daarom ook vorige week unisex kleding gehaald na een goede termijnecho en na me geslachtbepalingsecho durf ik denk ik wel echt kleding die bij de geslacht hoort te shoppen.
Ohhh boy... What was I wrong....Dacht een meisje. Was ervan overtuigd. Hadden de naam ook al. Toch een jongen. Ik moest toen ook echt even schakelen maar kan me er nu niks meer bij voorstellen dat het een meisje geweest zou zijn haha
Wist het zeker, een meisje. Iedereen zei een meisje, behalve mijn man. Skull & Nub theorie een meisje. Zaten bij de echo... it’s a boy. Mijn man ging los. Zo blij. Zo, dat was wel ff schakelen!
Bij mijn dochter heel sterk het gevoel van een meisje. Nu denk ik weer aan een meisje maar ik weet het niet zeker... Ik trek niet bepaald naar jongens of meisjes kleren....
Bij mijn eerste heel sterk het gevoel dat het een jongen werd en iedereen die meisje zei moest mij trakteren op een cheeseburger. Gevoel was goed dus heel wat cheeseburgers gehad. Nu weer heel sterk het gevoel van een jongen. Woensdag weten wij het. Mijn vriend zegt meisje. Eerste kindje samen en hij roept al zolang ik hem ken, dus ook bij zn ex toen dat als hij ooit een kindje mag krijgen het een meisje is. Ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen.