Nee bij de 20 weken echo zagen ze opeens een knul, terwijl het echo buro en mijn verloskundigen allebei bevestigd hadden dat het een meisje was.. En er ligt hier toch echt een manneke in zijn ledikantje nu
Hihihi vind hij echt niet erg hoor een roze kamertje Je weet het gewoon niet. Bij mijn buurvrouw hadden ze het ook mis..hihi..maar zij had na de 20 weken echo niet meer gevraagd of het nogmaals bekeken kon worden.
Bij mij ook hihi....bij 15 weken, 17 weken en 19 weken is dit verteld door het pretecho buro en mijn verloskundige. En toen was daar opeen het piemeltje met 20 weken..
De echoscopist was helemaal zeker van een jongen. Mijn gevoel zei dit ook, dus ik hoop dat ze gelijk heeft
Ons kindje ging lekker met zijn beentjes wijd liggen bij de 20 weken echo en van de week bij de 3/4D echo hahaha was duidelijk een jongetje ze konden goed laten zien.. Kijk dat zijn ze balletjes en dan is zijn piemeltje whahaha alleen meneer liet zijn gezichtje niet zien dat was wel jammer..
hier was ik ook altijd bang voor haha maar gelukkig elke keer zeiden ze meisje en we hebben een gezonde dochter gekregen Ik heb ook bij elke echo gevraagd of ze nog ff wilden kijken naar t geslacht uiteraard gaat het om de gezondheid en maakt het niets uit, maar je schaft dan wel allemaal spullen aan dus dat zou wel een beetje jammer zijn!