Bij de eerste was het heel duidelijk een jongetje, kon niet missen. Nu krijgen we een meisje (zeggen ze), maar ik heb ook nog steeds in mijn achterhoofd, misschien is het toch wel een jongen. We hebben binnenkort een pretecho dus mogen ze nog een keer goed kijken (als het lukt natuurlijk).
Bij ons is nu 3 keer hetzelfde geslacht genoemd, bij de pretecho met 17 weken (geslachtsbepaling) en 2x bij de 20 weken echo (moest een keer terug komen voor het hartje) komende zaterdag hebben we nog een pretecho en dan laten we ook nog een keer kijken. We hebben de kamer van Tim destijds neutraal gehouden dus daar gaat de beeb gewoon weer naar toe en qua kleertjes hebben we zelf alleen een nieuw 1e pakje gekocht en we hebben nog genoeg neutrale kleding liggen voor iig de 1e dagen. Alleen het geboortekaartje hebben we echt voor het geslacht uitgezocht maar goed dat is via internet bestellen zou gauw de beeb er is dus daar lopen we geen risico mee. Wat ik heb gehoord over verkeerd van het geslacht is dat ze een meisje zien wat later toch een jongetje bleek te zijn..andersom nog nooit gehoord.