hoi meiden, ik heb gisteren de verloskundige gebeld en die avond ook langs moeten komen. ik heb namelijk al een week lang harde buiken zeker zon 10 per dag als het er al niet meer zijn..het is voor mijn mijn 5de zwangerschap en 4 de kindje dus vk zei al dat harde buiken dan wel eerder al komen. nu ging ze mij checken en alles was verder goed alleen mijn baarmoeder zat al bij mijn navel..endat was voor de bijna 15 weken die ik nu ben al veel te hoog zei ze en ws dat dat dus de harde buien veroorzaakt..de veel te harde groei.. heb nu deels rust opgelegd gekregen, mag geen zware dingen meer doen geen huishouden etc. wie heeft dit ook gehad bij deze termijn?
Een vriendin van mij ook vanaf de 14wk, geen aanleiding er voor. Is uiteindelijk met 41wk pas bevallen tegen alle verwachtingen in. Succes en rustig aan doen!
Ja, ik! De laatste zwangerschap vanaf 13 weken harde buiken. Ook omdat mijn baarmoeder snel groeide en ik een hele gevoelige baarmoeder heb (eerste zwangerschap ook vrij veel harde buiken gehad). Harde buiken werden steeds erger, op het hoogte punt had ik meer dan 50 harde buiken per dag. Uiteindelijk bevallen met 39,2 weken
Hier ook zwanger van de 5 de.en ook al geregeld harde buiken.en mijn baarmoeder was op dat termijn ook al heel hoog.bij nr 4 ook gehad.en is met 40 weken geboren. Je bent vaak onbewust drukker.
Hier ook zwanger van 5de Ik heb bij al mijn zwangerschappen ook vroeg harde buiken en veel...Ook vanaf 14-15 weken en bij allemaal overtijd gegaan.