Zie ik daar een piemeltje? :D

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Rammel, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hoooooiii!

Wij hebben gisteren de 20weken echo gehad en alles was goed!! :D
    Ik wilde best graag weten wat er in mijn buik zwemt, een jongen of een meisje. Maar mijn vriend wou het dus absoluut niet weten, dus tsja! ;)
    Maar die vrouw ging op een gegeven moment aan de onderkant kijken en toen kon je dus duidelijk tussen zijn/haar beentjes kijken. En ik heb al heel wat echo's voorbij zien komen hier, dus ik wist wel een beetje waar ik op moest letten. En ik dacht dus een piemeltje te zien ;). Maar het ging zo snel, dat ik het niet zeker weet!! En dat frustreeeeert mij enorm! Hahaha!
    Maar nu heb ik dus een foto. Misschien dat jullie even mee willen kijken. Rechts in beeld... Is dat een piemeltje?? :) Ik zou niet weten wat het anders kan zijn, want als het een stuk van het beentje zou zijn, ziet het er wel heel raar uit...
    Ben benieuwd wat jullie oordeel is!

Trouwens: Hij (zij ;) ) ligt om zijn rug, met het hoofdje naar "ons" toe zeg maar. Bovenin zie je nog een zwaaiend handje!

Bekijk bijlage 92113

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik kan weinig uit de foto halen
    Je zou zeggen dat links het hoofd ligt.. maar die hand ligt dan een btje raar.. die lijkt van rechts te komen. dan zou het misschien een kinnetje zijn?!
    Op het eerste gezicht lijkt het een piemeltje.. maar ik twijfel:D

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik vind die foto erg moeilijk, je kunt dat eigenlijk het beste vanonder het kontje zien.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Rammel heb je geen foto van onder het kontje toevallig:D

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Zou goed kunnen! Ik heb ook echofoto's van mijn zoontje dat hij op zijn rug ligt met het piemeltje zo omhoog!!!
    Maar ik vind het wel een lastige foto zo.

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Volgens mij ziet een piemeltje er niet zo uit.. Veel kleiner onopvallender dacht ik...
    Ik zou trouwens ook zeggen dat hij of zij andersom ligt?!
    Blijft altijd gissen he?!

7. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Nee, hij/zij ligt echt met het hoofdje links! Is inderdaad een wat rare foto, maar hij/zij ligt op zijn rug, met het hoofdje naar ons toe. Dat donkere is een oogkas. En dat handje lijkt inderdaad een beetje raar zo, maar op de bewegende beelden is het altijd wat duidelijker he...

@roses: Heb je die foto nog toevallig? :D

8. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Verder niemand een idee?

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.267
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik denk in eerste instantie een piemeltje, maar ik vraag me af of het niet ook een stukje navelstreng zou kunnen zijn. Vraag het anders eens aan één van de verloskundigen op het forum, die zien het vast beter.

10. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ja, dat ga ik even doen! Bedankt :D

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

moeilijk te zien hoor!
    kun je de volgende keer aan je vk niet vragen of ze het jou alleen wil laten weten bv door een briefje in een enveloppe?

of heb je geen vaste vk?

12. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Vind het inderdaad ook moeilijk te zien op die foto kon eerst niet echt vast leggen hoe de baby ligt maar als je het mij vraagt is dat een stukje been dat omhoog komt dat net buiten beeld.
    Ik zou inderdaad volgende keer eens vragen of ze met de echo even wil kijken naar het geslacht en dan op een briefje in een envelop doen dat hebben wij ook gedaan dan konden we kijken op een tijdstip dat we het toch allebei graag wilde weten.
    En dat tijdstip kwam pas na de bevalling haha we hadden allebei zo iets van misschien heeft ze het toch fout we dachten allebei dat het een jongentje werd en hebben ons daar een beetje op in gesteld.
    Toen we na de geboorte gingen kijken in de envelop was het daadwerkelijk een jongentje.
    Bij onze dochter dachten we heel sterk een meisje te verwachten en dat hebben we ook laten bekijken op de echo en toen was ook ons gevoel goed maar dat wisten we al bij 19weken. Nu hebben we echt geen idee wat het gaat worden maar laten het volgende keer bij de gyn wel even bekijken want zijn wel erg nieuwschierig haha.

13. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Ik zou juist zeggen een meisje, want bij mijn zoontje zag eht er anders uit. De piemel zat meer boven d eballetjes. En dan zou dat puntje ene opgezet clitorus kunnen zijn

Deel Deze Pagina