Ik heb thuis een discussie. We willen het geslacht van ons kindje weten. Scheelt enorm veel denk werk over namen en het kopen van spulletjes en kleding is makkelijker. Nu wil mijn man het geslacht ook aan anderen vertellen maar dat wil ik niet. Hij is bang dat hij zich toch wel gaat verspreken. Ik vind het juist leuk om samen dat geheimpje te hebben tot de baby geboren is. Hoe is dit bij jullie gegaan en hoe kan ik hem ervan overtuigen dat hij zn mond moet houden?? Ben erg benieuwd.
Hier ongeveer dezelfde discussie, alleen ben ik degene die het gewoon wil vertellen en vriend niet. Wij hebben nu afgesproken dat we het alleen mijn ouders en zusjes vertellen, puur omdat ik weet dat ze graag kleine dingetjes voor ons shoppen en dat grijs/bruin ze ondertussen de neus uit komt. Zo hebben we allebei ongeveer wat we willen
Wij hebben het gewoon iedereen verteld. Behalve mensen ver weg bleven we wel eens over baby praten. Voor jezelf is het de leukste verrassing hoor Je kunt nu 3 x wat nieuws vertellen. Dat er een baby komt, wat het is en als laatste bij de geboorte de naam.
Wij gaan het gewoon vertellen... VL is nu al zooo trots dattie de zwangerschap van de daken wilt schreeuwen, als we weten wat het is zal dat vast niet anders zijn denk ik... Daarnaast kan je dan ook het kamertje showen aan de familie als die af is
Heel even offtopic, Patruusje, wat fijn dat je over bent gestapt naar het zwanger gedeelte! Gaat alles goed?
Ondanks dat we willen weten wat t wordt, willen we het kamertje neutraal houden, op kleine spulletjes na natuurlijk. Maar dat kunnen we uit t zucht halen. Je kan er idd voor kiezen t alleen ouders en zussen te vertellen maar mijn man gaat er vanuit dat hij zich verspreekt. Dus voor vrienden hou je get dan ook niet geheim. Heb al wel uit zn hoofd gepraat dat hij de naam openbaar wil maken.
wij wilden het ook eerst voor onszelf houden,alleen vriend had zich versproken.dus hebben we toch maar besloten het iedereen te vertellen. we hadden het onze ouders wel verteld.
Hier hebben we het gewoon allebei geheim gehouden, ging ons allebei erg goed af! En persoonlijk vind ik het ook leuker om het niet te vertellen, zelf vind ik het ook nooit zo leuk als ik bij een ander al van tevoren weet wat het gaat worden ( dan is het alleen nog maar wachten op de naam en wanneer het komt). T word een lastiger verhaal als jullie niet op 1 lijn liggen, denk óf tegen iedereen vertellen óf tegen iedereen je mond houden, dat werkt dan het beste denk ik
Ja gaat erg goed eigenlijk, morgen de termijn echo dus hopelijk is dan alles goed... Ben wel een beetje bang, maar zal vast wel goedkomen
Geheim houden lijkt me echt killing! Iedereen let erop dat je je niet verspreekt. Tuurlijk moet je het zelf weten, maar hier nooit geheim gehouden. Alleen de naam blijft geheim, ook heel leuk. Iedereen verzint vanalles. En ondertussen kun je gewoon kopen wat je wilt.
hier gelijk verteld na de 20w echo ze zijn hier zo geniepig in het ontfutselen van een hij of een zij dat we besloten hebben om het maar gewoon te vertellen aan de mensen die het willen weten we hebben er wel voor gekozen om het niet op fb te zetten dus alleen de mensen die we regelmatig zien weten het de naam blijft wel geheim tot de kleine geboren is ook al proberen ze die ook regelmatig te ontfutselen tot die tijd houden we het op mini of minime