Wij wisten het niet dus er viel ook niks te vertellen Niet omdat de lol er dan vanaf is (je verwacht een kind, dat is leuk genoeg) maar omdat het me zoooo mooi leek om bij de geboorte te zien wat we gekregen hadden. En eerlijk, het moment dat je zelf je kindje op kan tillen, om te kijken was prachtig. Mij maak je niet wijs dat dat hetzelfde is als bij de echo te horen krijgen wat het geslacht is. Al is dat natuurlijk ook een heel mooi/leuk moment. Ieder mag het lekker voor zich weten toch? Snap ook goed waarom je het wel wil weten. Voordeel van niet weten/ niet delen vond ik dat de naam niet zo'n ding werd. Als men eenmaal weet of je een jongen of meisje krijgt dan is de volgende discussie de naam. Ik weet zeker dat de mensen met suggesties zouden zijn gekomen, hadden ze geweten dat het een meisje zou zijn. Zit ik echt niet op te wachten. Ook heb ik nu niet overdreven veel roze. Roze is leuk, maar hoef niet alles in roze. Dat valt nu dus ook mee. Mochten wij het de volgende keer wel weten dat houd ik het geheim. Je 'moet' al zoveel delen met iedereen.