Hallo dames, Wie van jullie kent de methode "naald en draad" en heeft een juiste voorspelling mee ervaren. Mijn zusje kwam ermee en ze zegt dat heel veel mensen een juiste geslachtsvoorspelling mee kregen. Laat jullie ervaringen weten!!!!
Mijn moeder heeft dat bij elke zwangere gedaan die ze ooit gekend heeft en het nooit mis gehad tot nu toe, ondanks dat het dus tientallen keren goed voorspeld is blijf ik erbij dat het gewoon goed geluk was.
Melia, ik heb dit voor jou gevonden, helaas in het engels. Als je een vertaling nodig hebt, dat kan ik voor je doen. Misschien is alles onzin maar ik kreeg altijd in dat soort tests dat ik een jongetje krijg en het is idd zo! The BIG LIST of all Old Wives tales on baby gender! - BabyandBump Of dit: https://www.tinyprints.com/quiz/gender-predictor.htm Enjoy!
Je doet de draad door de naald en eerst een paar keer langs je hand heen gaan en dan boven je buik houden. Als de naald rondjes gaat draaien dan krijg je een meisje, gaat de naald heen en weer bewegen dus van je af en weer terug dan krijg je een zoontje. Volgens m'n zusje zijn de voorspellingen bijna altijd juist.
Mijn vader heeft dit bij de zwangerschappen van mijn moeder (3), bij mijn zus (3) en bij mij (1) gedaan en alles klopte. Geen idee hoe het kan en of het echt is of gewoon stom toeval..
Pendelen bedoelen jullie? Heb ik net met m'n ketting geprobeerd. Hij begint met zwaaien, dan draaien en gaat dan weer over op zwiepen.. Hahaha dus ik krijg een meisje met een piemeltje?!
Ik vraag me altijd af wie dat in hemelsnaam verzonnen heeft. Er moet toch iemand geweest zijn die dacht 'laat ik eens met naald en draad boven mijn buik zwabberen'. Ik ben er blijkbaar te nuchter voor dus sorry TS geen ervaring.
Bij mijn werd het een meisje volgens het pendelen, maar de verloskundigen weet zeker dat het een jongen is.