Geslacht voorspellen dmv naald en draad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Melia, 25 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wie van jullie kent de methode "naald en draad" en heeft een juiste voorspelling mee ervaren.
    Mijn zusje kwam ermee en ze zegt dat heel veel mensen een juiste geslachtsvoorspelling mee kregen.
    Laat jullie ervaringen weten!!!!

MiniPoepiebeertje vindt dit leuk.
  2. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Mijn moeder heeft dat bij elke zwangere gedaan die ze ooit gekend heeft en het nooit mis gehad tot nu toe, ondanks dat het dus tientallen keren goed voorspeld is blijf ik erbij dat het gewoon goed geluk was.

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    En wat moet je dan doen met naald en draad??

4. Martika

Martika Niet meer actief

Melia, ik heb dit voor jou gevonden, helaas in het engels. Als je een vertaling nodig hebt, dat kan ik voor je doen. Misschien is alles onzin maar ik kreeg altijd in dat soort tests dat ik een jongetje krijg en het is idd zo! :p:p:p

The BIG LIST of all Old Wives tales on baby gender! - BabyandBump

Of dit:
    https://www.tinyprints.com/quiz/gender-predictor.htm

Enjoy! ;):D

5. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Je doet de draad door de naald en eerst een paar keer langs je hand heen gaan en dan boven je buik houden. Als de naald rondjes gaat draaien dan krijg je een meisje, gaat de naald heen en weer bewegen dus van je af en weer terug dan krijg je een zoontje. Volgens m'n zusje zijn de voorspellingen bijna altijd juist.

6. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Ik ken dit wel alleen boven de binnenkant van je pols.. klopte bij mij beide keren.

7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Tja bij mij had schoonmoeder gelijk....

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Mijn vader heeft dit bij de zwangerschappen van mijn moeder (3), bij mijn zus (3) en bij mij (1) gedaan en alles klopte.
    Geen idee hoe het kan en of het echt is of gewoon stom toeval..

9. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Pendelen bedoelen jullie? Heb ik net met m'n ketting geprobeerd. Hij begint met zwaaien, dan draaien en gaat dan weer over op zwiepen.. Hahaha dus ik krijg een meisje met een piemeltje?! :D:D

10. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Ik vraag me altijd af wie dat in hemelsnaam verzonnen heeft. Er moet toch iemand geweest zijn die dacht 'laat ik eens met naald en draad boven mijn buik zwabberen'.:D:p
    Ik ben er blijkbaar te nuchter voor dus sorry TS geen ervaring.

11. Lois123

Lois123 Lid

28 apr 2016
    33
    0
    6
    NULL
    Breda
    Bij mijn werd het een meisje volgens het pendelen, maar de verloskundigen weet zeker dat het een jongen is.

Deel Deze Pagina