De eerste keer klopte het voor mij, deze keer zou ik volgens de kalender een meisje krijgen, maar het wordt 100% een jongen.
Nee, helaas! NUB is niet toe te passen! Hij lag er niet mooi voor. Nou, voor mij is het wel duidelijk hoor, de chinese tabel is onbetrouwbaar! Het maakt mij ook geen donder uit wat het wordt, maar ik moet het gewoon weten! En die extra echo.... hebben we ook over gedacht, maar doen het niet. Krijg met 19 weken de 20 weken echo. Das 2 weken langer wachten. Daar spaar ik me dat geld wel mooi voor uit. kan ik weer 2 leuke pakjes kopen
Ik weet hier trouwens niet wanneer mijn ei precies was en dus wanneer de conceptie was... Zit op het randje van aug en sept... Aug zegt een jongen en sept een meisje..! Hummmm...! Eerst vond ik aug logischer, maar twijfel nu wel. hihi heb ik niets aan dus! De eerste klopte dus wel!
Ik heb hem via google gevonden. Maar ik heb er nu een aantal nagekeken en ze zijn niet allemaal gelijk! Bij de ene zeggen ze juist dat ik een jongetje zal krijgen! Bezeikte boel dus
bij ons ook niet! net zoals dat trucje met die urine en zout trouwens, ook helemaal fout OF we krijgen een hele grote verassing over een paar weekjes.. hahaha
Bij de eerste 3 klopte hij wel alleen dit keer niet...of wel.... nee nu niet,want de echo was overduidelijk
Bij mij staat er dat we een meisje krijgen, maar iedereen heeft het gevoel dat het een jongen word en ik ook haha nou nog een 5 weekjes wachten en dan weten we het