Lieve allemaal! Ik ben nieuw op deze site en ben nu 7 weken zwanger In april 2008 ben ik mjmet 22 1/2 week mijn tweeling Jayden en Dylano verloren. Nu willen ze waarschijnlijk met 12 weken een bandje om mijn baarmoeder heen gaan plaatsen. zijn er hier meiden die hier ervaring mee hebben? En zijn er meiden die na het verliezen van een kindje opnieuw zwanger geraakt zijn??? Veel liefs Cynthia
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat zal het spannend voor je zijn. En vreselijk dat je je twee kindjes hebt moeten verliezen. Bij het kopje prematuur is er een topic over cerclage. Misschien dat je daar meer info e.d. kan vinden? (Zo heet dat toch dat bandje?) http://www.zwangerschapspagina.nl/prematuur/302805-preventieve-cerclage-deel-2-a.html Heel veel succes met deze zwangerschap!
Hoi Cynthia, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat ontzettend verdrietig dat je ook zo'n groot verlies hebt moeten meemaken. Als je een kijkje neemt in de vlindertuin hier op het forum zul je meiden tegenkomen die ook zoiets hebben meegemaakt. Bij de vlinderclubs schrijven ook meiden die nu weer zwanger zijn na een overleden kindje, misschien kun je hier wat herkenning vinden. Ik hoop van harte dat deze zwangerschap voor jou helemaal goed zal verlopen!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Zelf heb ik geen kindjes verloren, maar een MA gehad met 10 w. Dit kwam zo hard aan, dat ik mij enigzins kan indenken hoe jij je moet voelen. Ik wens je een goede zwangerschap toe, met hoop ik weinig zorgen.
Hoi Cythia, ik herken je verhaal niet, dit is mijn eerste zwangerschap en heb dus ook geen ervaring met wat je vertelt, maar wil je wel heel erg feliciteren!! Ik wens je een heel goede, voorspoedige zwangerschap toe! Geniet ervan!
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En welkom op het forum! Wat vreselijk dat je je tweeling hebt moeten verliezen.. Ik ben totaal niet bekend met het genoemde bandje, maar ik zou zeker eens kijken in het bovenstaande topic. Ik wens je een fijne zwangerschap en veel lees en schrijfplezier!
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!!! En ik zal zeker even een kijkje gaan nemen bij de andere topics. Liefs cynthia