ik heb nog een foto van zal even laten zien ook geen super mooie foto ligt het andersom ook vorige week met 14+1 Bekijk bijlage 418139 en deze met 12+6 Bekijk bijlage 418141
Ik zou nog niet gaan shoppen iig. Vind eerlijk gezegd de foto echt te onduidelijk. Hij lijkt in de verste verte niet op mijn jongensecho's iig
nee de foto is wel onduidelijk zeker weten jammer hoor we hebben tijdens de echo wel wat gezien en de echoscopiste was ervan overtuigd en kon haast niet meer missen dat het een jongen is....stom dat ik nog twijfels heb...omdat het zo snel ging ook het bewoog heel veel en de beentje of opgetrokken toen open dicht open dicht hup weer draaien ect...zo ging het door hihi maar zelf niet echt overtuigend kunnen kijken als leek wil gewoon goede duidelijke bewijs foto
Zij heeft bewegende beelden gezien, wij zien alleen stilstaande beelden. Ik zeg 95% jongen nog steeds
Bij mijn zoontje was het zo duidelijk (toen die eenmaal zijn beentjes er voor vandaan had haha 3x terug moeten gaan) Maar ik vind het op deze foto heel onduidelijk, maar ik denk dat je wel van haar uit mag gaan hoor. Jullie hebben live beelden gezien en de kwaliteit van de foto's zijn gewoon slecht dat maakt het voor ons ook moeilijker. Zal gewoon nog even wachten met shoppen....
Ik zou gewoon de echoscopiste geloven hoor. Ze hebben er voor gestudeerd en wij hier niet en die fotos zijn maar momentopnames. Ze zal het wel duidelijk gezien hebben dat het een jongen is.
ja ze kwam ook niet heel overtuigend over eigenlijk... omdat het gewoon niet goed ervoor ging liggen enz...en moet zeggen zo erg vriendelijk vondt ik haar niet en ook stond ik binnen 10 min weer buiten voor 50,- echt niet normaal voor een geslachtsbepalings echo ..ik had nog een afspraak ergens anders gemaakt voor geslachtsbepalingsecho omdat die andere eerder was heb ik die gedaan en die nog staat heb ik nog niet afgezegd die staat morgen einde van de dag...ook met het idee zal ik gaan of niet gaan hhahah
Mooiste is als ze het van onderaf kunnen zien hier uiteindelijk na wat duwen met de echokop wel gelukt maar 50 euro voor 10 minuten is wel veel....
ja ik stond echt binnen 10 min weer bij mijn auto...ik denk haast wel dat het een jongetje moet zijn zegt ze meer door een balzakje wat ze gezien zou hebben dan dat we echt wat zagen wat ons overtuigde en zagen...ik denk dat ik morgen toch naar die andere ga..
Geen idee wat dit kan zijn. En heel eerlijk....ik zou niet zo happy zijn als ik deze foto mee kreeg van een pretechobureau waar je vermoedelijk veel geld voor hebt betaald....
ben ik ook niet voor dat geld ..het is dat het een uur en een kwartier rijden was ( ja ook nog) anders had ik langs gegaan
En daarom heb ik mijn geslachtsbepalende echo pas bij 16 w 5 dagen, haha. Dan is het toch duidelijker te zien. Ik zie hier echt helemaal niks in en zou zeker niet gaan shoppen. Als je het geld kan missen zou ik het nog even laten bevestigen (of juist niet, ahha) ergens anders.
heb vandaag ergens anders een 4D geslachts echo zo lief vrouwtje nam de tijd ervoor enz..alles uitgelegd en zag er goed uit !gehad met meting 15w+3d en zo mooi en duidelijk toch een jongen!!! en nog groot geschapen ook dat grootste uitstekeltje zijn piemel en daaronder zijn balzakje Bekijk bijlage 418691 hier nog een paar de 4de foto is hij aan het duimen ik ben in love!!!!!!!!!!!! Bekijk bijlage 418693