Hey dames, De titel zegt het al morgen me eerste echo om 14.00 en ik vind het heel spannend allemaal!! ook omdat ik eerder een miskraam heb gehad Maar we gaan met volle moed en gezonde spanning er naar toe So wish me luck!!!
Dank je wel!! Jaaa ik ken het gevoel dat had ik vorige week nou snel morgen voor mij en snel volgende week voor jou jij ook al vast succes!!!
We wish you good luck and fun! Wij hebben as donderdag weer een 'pretecho',maar echo's blijven altijd spannend toch?
@Wendy1988 Ik krijg nog een termijnecho van 10 weken op 3 september!! alleen komt ie te vervallen als ik morgen op de echo al voor loop volgens de berekening dus nog ff afwachten @Hartmannetje dank je wel en idd elke echo is wel spannend maar ik denk dat ik die voor morgen het aller spannendst vind en jij ook veel succes en hoop op een mooie pretecho!!
ind ff afwachten dan! ja hier ist ook spannend me hele omgeving denkt dat ik verder ben dus ben toch es benieuwd! denk zelf van niet maar dat zou ook alles veranderen inderdaad.
@ wendy1988 jaaaa spannend voor je ik weet het niet van mezelf ik laat me verassen morgen hahah ik laat het wel ff weten morgen... @lappie dank je wel extra duimen kan ik wel gebruiken hahah
Dank je wel supermama87 gaan we zeker doen me moeder schoonmoeder, oma en natuurlijk vriendlief gaan ook mee dus volle bak hahaha
Hahahaha wendy1988 het is ons eerste kindje en mijn moeder heeft al een kleinkind van me broer maar nooit echt er bij geweest met van alles omdat het in Peru is geboren!! En me schoonmoeder heeft ook 2 zonen dus ja die kan ik ook dan niet laten vallen en me oma die had besloten om ook mee te komen hahaha die wou er ook bij zijn!! maar thanks voor de tip ik ga zeker een doos tissue's meenemen
snap het ik en mijn vriend gaan de eerste keer alleen bij ons ook ons eerste kindje en ook ik neem wel tisseus mee
@wendy1988 spannend ook voor je eerste kindje!! nou voor ons schiet het al bijna op kan niet wachten en de zenuwen gieren door me lijf hahahaha ik laat het je nog wel weten hoe het gegaan is
jahh geloof ik heb je wel een beetje kunnen slapen? volgens mij slaap ik volgende week donderdag niet nog eventjes! Good luck!!