Ik ben zooooo zenuwachtig!!! Morgen heb ik mijn eerste echo, ben zo benieuwd wat ons te wachten staat ik hoop natuurlijk op een kloppend hartje!!!!! Volgende week ga ik op vakantie dus hoop dat we met z'n drieën gaan!!!!
Superleuk! Ik heb zo moeten huilen bij het zien van mijn eerste echo.. Toch een echte bevestiging dat er iets is he Veel plezier!!
Dank jullie wel, ik ben de uren aan het aftellen voor vanavond... Ik heb nog de mazzel dat ik de laatste ben ook dus dat ok het langst met wachten! Nog 5 uur te gaan....
Spannend, veel succes! Ik heb zelf donderdag een echo (we zijn ongeveer net zo ver zie ik). Dus ben ook benieuwd naar je ervaring.
Ohhhhhh spannend zeg!!!!!! Ben benieuwd hoe het gegaan is, mijn duimen staan strak!!! ik krijg morgenvroeg in het ziekenhuis mijn allereerste officiële echo, ben ongeveer net zover als jij. Heb wel al een echo gehad bij de vk maar dat is een heel klein monitorschermpje, dit is natuurlijk veel spannender en mooier.
Succes dames! Heb afgelopen week al mijn eerste echo gehad en er was meteen een kloppend hartje te zien Heel speciaal. Geniet ervan!