pff kan geen zuurstof meer vinden. lijkt wel of me longen zich maar tot de helft vullen en dip inademen lukt niet. als het al lukt en ik me gaap kan afmaken voel echt echt een paar seconde stukken beter. kan me niet herinneren dat ik dit ook al zo vroeg had met de zwangerschap van me dochter maar wie weet is het toen gewoon laat begonne. me baarmoeder komt net tot me navel nu dus lijkt me waarschijnlijk niet zo dat me longen minder ruimte hebben. als ik dit vanmiddag nog heb ben ik even de huisarts. de baby is ook al 2 dagen veel drukker en lijkt wel of hij zegt mama adem is gewoon. ik kan er niet zo goed tegen dat ik zo slecht adem kan halen en moet me echt concentreren om niet te gaan hyperen. dit is het nu nog niet maar je wordt wel snel paniekerig zo. het lijkt net of iemand een zak over me hoofd trek en ik het moet doen met het laatste beetje lucht. is dit gewoon en waar kan het aan liggen. heb niks anders gegeten dan normaal alleen eet ik deze zwangerschap wel veel meer dan gewoon maar goed zou wel niks bijzonders zijn eergisteren ben ik op me buik gevallen toen ik weggleed met me fiets en metde baby en me buik gaat het prima volgens het cb. toch zijn daarna de klachten begonne. houdt het maar op toeval maar toch. iemand een idee
je kan een gekneusde rib hebben van het vallen, dat geeft dezelfde klachten die je beschrijft, heeft mijn man ook gehad.