Bij de eerste wisten we niet wat het werd. Dat heb ik ook altijd gezegd dat ik het niet wilde weten. Vl maakte het niet uit, dus dat kwam mooi uit. Nu ik zwanger ben van de tweede twijfel ik wel een beetje of ik het wel of niet wil weten. Ik denk dat we het weer en verrassing houden, maar ergens kriebelt het wel om het toch te weten........
Voor ons de eerste en we willen absoluut het geslacht niet van tevoren weten. Wij hadden allebei zoiets van: Als het gezond is is het goed. En of het dan jongetje of een meisje is maakt niet uit. Wij hebben voor allebei een geboortekaartje klaar liggen en de namen hebben we ook gewoon voor allebei bedacht. En het kamertje is gewoon nog vrij neutraal, net als de kleertjes. Familie en vrienden denken dat wij het wel weten, maar het niet willen verklappen. Ze raden er op los hier! Ik en en mn vriend hebben samen de grootste lol als we weer eens iemand wijs hebben gemaakt dat het jongetje is! Hahah. Terwijl we zelf geen idee hebben.. Alleen daarom is het al leum om het niet te weten
Ik heb ook altijd gezegd ik wil het niet weten. Maar vriendlief wou het wel graag weten ook ivm spulletjes kopen. Uiteindelijk besloten om het beide toch te weten. Maar moet zeggen hoe meer het tegen de 20 wekenecho aanliep hoe minder geduld ik had haha.ik ben ook altijd super nieuwschierig. Mijn vriend had zijn mond wel gehouden als ik het echt niet wilde weten.maar als je spullen gaat kopen dan wil je toch iets kopen wat bij het geslacht hoord.voor de andere mensen is het wel een verrassing die zeggen we niks. Tegenwoordig vind ik met unisex spulletjes dat je niet veel keus hebt.vooral qua kleur.vind vaak het toch meer voor een jongen of een meisje.
Oeh, moeilijk. Hier altijd gezegd dat ik het wel wilde weten en toen het dan uiteindelijk goed ging wilden we het toch niet weten. We waren allang blij dat we een kindje gaan krijgen. Met 17 weken een 3D echo gehad en ik dacht dat ik het geslacht zag. Vervolgens niks mee gedaan. Vriend blijft volhouden een meisje en ik een jongen. Maar een jongensnaam bedenken vinden we echt zo moeilijk! Twee weken geleden op controle bij de gyn en toch gevraagd of ze wil kijken. Maar de kleine hield de beentjes tegen elkaar. Vorige week weer een 3D echo gehad bij 30 weken en nu toch maar besloten dat we het wel willen weten. Alles in huis is klaar en neutraal dus we hoeven niks aan te passen. En wie er gelijk heeft, dat blijft toch een verassing voor de familie en vrienden. Net als de dag van inleiden.
Wij wisten het bij de eerste al met 11 weken. Wilde het graag wetenvanwege de praktische kant. Maar heb gemerkt dat ik uiteindelijk ondanks dat we het geslacht wisten vooral in de neutrale kleuren uitkwam met kamertje en kleertjes. En mij lijkt het ook wel heel bijzonder om de verrassing bij de geboorte te krijgen. Dus mochten wij een 2e krijgen, dan wil ik het denk ik niet weten. Nu vl nog overtuigen!
We wilden het bij beiden niet weten. Geen toegevoegde waarde, vonden we. Witte/grijze/creme-kleurige kleertjes vind ik de eerste weken leuker dan gekleurd. Daarnaast wilden we het kamertje ook niet blauw of roze maken. De extra verrassing bij de geboorte vonden we allebei erg leuk!
Ik wilde het uit pure nieuwsgierigheid heel graag weten! Mijn man maakte het niet uit. Ik vind het heel erg leuk nu, omdat ik het baby'tje in mijn buik me al iets concreter kan voorstellen. Ook is het heel handig met het bedenken van een naam en het kopen van spulletjes.
Wij waren allebei erg nieuwsgierig en wilde het ook graag uit 'praktisch' oogpunt weten. Wel is het zo dat wij het verder voor ons houden! Alleen m'n man en ik weten het geslacht! Babykamer gaat tegen die tijd op slot.
Wij zijn allebei veeeeel te nieuwsgierig om het niet te weten Zodra het dus kan, willen we het weten. Vanuit nieuwsgierigheid, maar ook wel vanuit praktisch. Als het een jongen is, wordt het namelijk een vrij stoere babykamer en als het een meisje is wat lieflijker. Het maakt ons echt niet uit wat het wordt, dat er überhaupt iets groeit is al super bijzonder Waar we wel over twijfelen is of we het geheim gaan houden voor de buitenwereld. Aan de ene kan mag van mij iedereen het weten, aan de andere kant is het ook wel een knus geheimpje...
Wij wilden het wel graag weten, al naar gevraagd bij 16w-echo, toen nog niets te zien, dan op 20w-echo te weten gekomen dat het waarschijnlijk een meisje wordt en nu op 24w bevestiging gekregen. Langs de ene kant wel leuk dat je weet wat het wordt, maakt het wel allemaal echter, maar eigenlijk betrap ik mezelf erop dat ik nu toch niet volop in gang schiet met allemaal meisjeskleren en -kleuren uit te kiezen, blijf eigenlijk redelijk neutraal en blijf het hebben over "de baby" en nog niet te vaak over "zij" Maar ach, zodra er sprake was van een gezond baby'tje obv echo's waren wij al in de zevende hemel
Ik wil het graaaag weten! Ben zo nieuwsgierig! Hebben over een kleine week (deze zaterdag) met exact 17 weken een pretecho voor de geslachtsbepaling . Het maakt me helemaal niets uit of het een jongetje of een meisje is, maar ik vind het zo leuk om het te weten en nog wat concreter te kunnen fantaseren over de baby! Overigens is de babykamer vrij neutraal (nu kamertje van mn dochter - wordt kamertje van de nieuwe baby), als het een jongetje wordt dan doe ik misschien nog iets meer 'jongensachtige' versieringen ofzo, want de muren zijn wat zalm/terracotta-achtig van kleur en de gordijnen lichtgeel. Maar op de gordijnen staan dan wel weer autootjes en bussen enzo, en hoewel de muren klinken als erg meisjesachtig is het in de praktijk niet zo (het zit ook op zo'n beetje ál onze muren in huis - ivm behang dat niet veel verflagen meer kon hebben, en een stel rokers hiervoor in het huis waardoor alle muren erg gelig waren - met witte verf hadden we 2 lagen nodig gehad, nu maar 1 ). De babykleertjes die we hebben zijn ook merendeels volledig neutraal, in ieder geval de kleertjes in maat 50 en 56. Vanaf 62 zit er wel meer meisjesachtig spul tussen. Ik ben zelf ook niet zo van al het roze enzo, maar mijn dochter houdt wel erg van roze en oranje en geel en rood . En het staat haar ook beter dan de meeste wat koelere kleuren. Dus tegenwoordig heeft ze wel ook roze kleertjes, maar niet alleen maar.
We wilden het niet weten. Nu nog 2weken tot uitgerekende datum maar ben nu toch wel enorm nieuwsgierig. Is een extra verassing als de kleine er eindelijk is. We hebben nu alles gewoon neutraal en kleertjes(veel gekregen) zeker voor beide genoeg tot half jaar. Kan ik lekker gaan shoppen straks. En de kamer kleden we leuk aan met roze of blauwe dingen. Hier denken mensen echt dat we het toch wel weten. Zijn mensen die weken achter elkaar vragen wat het word. Na elke keer gezegd te hebben dat we dat niet wisten krijgen ze nu het antwoord ''een baby'' De verloskundige vindt het leuk dat we het niet weten, komt bijna niet meer voor zei ze.