ik heb een idee in me hoofd alleen weet niet hoe ik dit kan doen. snap niks van psp. en op het net kan ik niet slagen. ik heb een idee in me hoofd alleen nu de uitvoering nog. ik wil een kerst jaart versturen met 2 kerst ballen en daar foto's in hebben. wie heeft een idee en kan me helpen of voor beelden waar ik ze kan maken. alvast bedankt
http://members.lycos.nl/pspgerda/kerstelvis3.htm Bedoel je zoiets Dit kan je maken met paint shop pro Groetjes Vera
bedoel idd zoiets maar ik kan echt niet met psp over weg van de week een foto geprobeerd te bewerken grrrr pc vloog bijna door de kamer heen. hihi.
@jacoba haha dat is zo ja. maar af en toe grrrrr. heb overal geduld voor 3d kaarten scrappen enzo maar dit was echt niet voor mij weg gelegt misschien ook wel te moeilijk gegonnen wilde een zwart wit foto met 1 stukje kleur maken haha.
Ik snap zelf ook niets van PSP Maar mischien wil iemand hier op het forum je helpen om een kaart te maken.
Hoi, Vorig jaar heb ik hier ook kerstballen gemaakt met foto's erin, heb 'm in m'n album gezet zodat je een indruk hebt van wat ik bedoel. Volgens mij heb ik toen de voglende site als hulp gebruikt: http://www.lukkina.nl/Kerstbal.htm Je maakt de kerstbal dan wel in psp, maar het staat stap voor stap beschreven op deze site. Voor meer ideeen en om wat meer wegwijs te worden in psp kun je je ook aanmelden bij het psp-forum. Is leuk, daar heb ik een hoop geleerd! Succes!
Dat heb ik samen met mijn Lief gemaakt, vorig jaar. In Photoshop. Moet zeggen dat hij ze finishing touch deed.... dat kon hij me niet een twee drie uitleggen .
Je zult zoiezo een aantal 'tubes' moeten downloaden ( doorzichtige kerstballen) En daar moet je de foto's in 'plakken'. Gewoon googlen op psp lesjes... en dan in de trend van kerstballen...
hoi mischien heb je er wat aan als je je aanmeldt op het pspforum,die willen je vast wel verder helpen, www.pspforum.nl
Ik zag deze week nog iemand die exact had gemaakt wat jij in gedachten had, 2 kerstballen met foto v. kindje erin. Dacht dat het Stef was maar weet het niet zeker? mss haar even pb-en?
voor diegene die met psp werken hoe kan ik nou een plaatje dat ik heb gemaakt op internet zetten? heb een album ergens gemaakt maar die linkt de plaatjes niet door wie weet er een die wel goed is hiervoor?