kerstkaart met kerst ballen foto

Discussie in 'De lounge' gestart door tweety, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb een idee in me hoofd alleen weet niet hoe ik dit kan doen. snap niks van psp. en op het net kan ik niet slagen. ik heb een idee in me hoofd alleen nu de uitvoering nog. ik wil een kerst jaart versturen met 2 kerst ballen en daar foto's in hebben. wie heeft een idee en kan me helpen of voor beelden waar ik ze kan maken.
    alvast bedankt

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
  3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hihi...ze zegt net dat ze niets van psp snapt.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    bedoel idd zoiets maar ik kan echt niet met psp over weg van de week een foto geprobeerd te bewerken grrrr pc vloog bijna door de kamer heen. hihi.

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Je moet je niet afreageren op je pc Tweety . :)
    Die kan er echt niks aan doen :D

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba haha dat is zo ja. maar af en toe grrrrr. heb overal geduld voor 3d kaarten scrappen enzo maar dit was echt niet voor mij weg gelegt misschien ook wel te moeilijk gegonnen wilde een zwart wit foto met 1 stukje kleur maken haha.

7. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik snap zelf ook niets van PSP
    Maar mischien wil iemand hier op het forum je helpen om een kaart te maken.

8. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Sorry, erover heen gelezen.

Gr Vera

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik blijf voor tips ook even meelezen in dit topic.

10. mel1977

mel1977 Actief lid

Hoi,
    Vorig jaar heb ik hier ook kerstballen gemaakt met foto's erin, heb 'm in m'n album gezet zodat je een indruk hebt van wat ik bedoel.
    Volgens mij heb ik toen de voglende site als hulp gebruikt: http://www.lukkina.nl/Kerstbal.htm
    Je maakt de kerstbal dan wel in psp, maar het staat stap voor stap beschreven op deze site.
    Voor meer ideeen en om wat meer wegwijs te worden in psp kun je je ook aanmelden bij het psp-forum. Is leuk, daar heb ik een hoop geleerd!

Succes!

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dat heb ik samen met mijn Lief gemaakt, vorig jaar. In Photoshop. Moet zeggen dat hij ze finishing touch deed.... dat kon hij me niet een twee drie uitleggen :p.

12. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Je zult zoiezo een aantal 'tubes' moeten downloaden ( doorzichtige kerstballen) En daar moet je de foto's in 'plakken'. Gewoon googlen op psp lesjes... en dan in de trend van kerstballen...

13. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hoi

mischien heb je er wat aan als je je aanmeldt op het pspforum,die willen je vast wel verder helpen, www.pspforum.nl

14. Female

Female Niet meer actief

Ik zag deze week nog iemand die exact had gemaakt wat jij in gedachten had, 2 kerstballen met foto v. kindje erin. Dacht dat het Stef was maar weet het niet zeker? mss haar even pb-en?

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    voor diegene die met psp werken hoe kan ik nou een plaatje dat ik heb gemaakt op internet zetten? heb een album ergens gemaakt maar die linkt de plaatjes niet door wie weet er een die wel goed is hiervoor?

Deel Deze Pagina