geslacht weten betekent afscheid nemen van andere geslacht..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bunchy, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Bella; ik snap je nog! Ik weet dan nog niet wat het wordt, maar snap je gevoel helemaal! Ik zou ook heel blij met een jongetje, maar dan kunnen ook die kleine meisjeskleertjes weg en zal alles stoer en sportief worden i.p.v. roze en bloemetjes en lief. Het is heel dubbel!

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier totaal geen voorkeur, maar had zelf het gevoel een jongetje te krijgen. Nu lijkt het erop dat het een meisje is, maar was vooral verbaasd hahah, 'ow, echt? een meisje?'. Hier zei manlief ook vanaf dag 1 dat het een meisje zou zijn.

3. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    wij hebben heel de zwangerschap een gevoel gehad dat t een knul werdt (bij de eerste) en toen zeiden ze "gefeliciteerd,een meid!" dat is ook heel appart....
    en nu zou t leuk zijn als t weer een meid wordt.(ik heb zelf nooit een zus gehad,alleen broers) maar van allebei is ook wel leuk denk ik...dan kan mn vriend toch nog zn kind leren voetballen hihi.....
    nee geintje....ik pin me er niet te vast op.ik wil geen teleurstelling...zou ik heel erg vinden.
    als deze er is hebben we 2 kindjes en meer willen we niet.
    dus ik heb misschien wel zoiets van dat je nooit meer een j/m krijgt dus...heel appart

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik herken het niet echt! Ik vond het heel leuk om te horen dat het een knul is, maar ik was net zo blij geweest met een meisje. Het geslacht was mij werkelijk om het even, beide even leuk! Maar dit is onze eerste en als het ons gegeven is willen wij graag nog een tweede, dus wellicht sta ik er dan anders in.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.041
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ik had vanaf het begin al het gevoel dat het een meisje was, denk dat het wel een teleurstelling was geweest als ze geen meisje was.
    Niet omdat ik jongentjes niet leuk vind...maar meer omdat me gevoel me dan had bedonderd ;)

6. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ik denk dat dit gevoel meer is bij een 2e kindje. Wij zijn van plan om het bij 2 kindjes te laten, we hebben al 1 zoontje, en daar blijft het nu bij. Dat is misschien een beetje wennen ;)

7. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0

Denk dat je helemaal gelijk hebt, dat is toch anders :)

Deel Deze Pagina