Hoi hoi, Ik heb een vraag...ik kom er zelf niet goed uit, dus misschien kan 1 van jullie mij helpen... Ik ben zwanger geraakt dmv ICSI. Ik heb een punctie en terugplaatsing gehad in februari en was toen 27. Als je toen keek bij de chinese geslachtskalender zou het een jongetje worden...dat klopte!!! Maar...we hadden nog 5 cryo's in de vriezer. En 1tje daarvan is teruggeplaatst en daar ben ik nu zwanger van. Ik ben nu 28... Wat moet je nou aanhouden bij die geslachtskalender?! Want de bevruchting heeft in februari plaats gevonden, ik was ten tijde van die bevruchting 27, maar dan zou het dus betekenen dat ik 7 jongetjes had. (er waren er 7 bevrucht)...maar dat zou toch wel heel gek zijn...?! Of moet ik uitgaan van mijn leeftijd toen hij teruggeplaatst is...28 dus?! En dan wel van februari, de bevruchting, of toch van september de terugplaatsing?! Lastige vraag he?! Niet dat ik er heel veel waarde aan hecht, maar ik kom er nie uit! Alvast bedankt voor het meedenken! Liefs Loesie
Hihi Loesie WAT EEN VRAAG! Maar als ik goed kijk dan maakt het voor jou toch niet uit. Want met 28 en bevrucht in september (uitgaande van de tp) zou je ook een jongetje krijgen Het meisje bij mij (32 in september) zou dan ook moeten kloppen
SEG SIK!!! Maak jij nou mijn vraag belachelijk!!!!:x:x:x:x ! Weet ik lief, maar ik dacht misschien, februari bevrucht, 28 bij tp en dan zou wel het een meisje zijn... Maar zou wat zijn als er nu nog 3 jongetjes in de vriezer liggen! haha! Moet dat eens vragen bij verlengde wachtbankje (meiden die zwanger zijn van een 2e en weten wat het wordt)...dan kom je er misschien achter! Liefs
Ik zou zeggen de maand van de bevruchting toen je de ICSI had. En je leeftijd van nu.... BIj mij klopt dat tenminste
Pfff goede vraag hahaha. Ik heb geen idee. Het ligt er ook aan welke zaadjes ze hebben gebruik. Snelle zwemmers zijn meestal jongens, terwijl meisjes om het zo maar even te noemen, trager zwemmen, maar langer leven... Bij mij klopte de uitslag van de kalender bij beide niet! Bij mijn vriendin ook niet. Grtjs, Aleida
ze zijn al bevrucht toch? bij de bevruchting is toch ook het geslacht al bepaald...dus ik zeg ook jongens
Ja, zijn al bevrucht... Maar dat zou dan betekenen dat als ik ze allemaal had terug laten plaatsen en bij allemaal zwanger zou zijn geraakt, ik dan 7 jongens had gekregen? (leuk zo'n bijna elftal...)
Die Chinese kalender wordt zo vaak fout gedaan. Je moet namelijk eerst je lunar leeftijd uitrekenen. Succes!
Ja het zou ook te mooi zijn als ie altijd klopt. ik weet niet zo goed wat ik van die kalender moet vinden. Bij mij klopte hij wel tot nu toe (3 keer). Moest er nu 2 jaar bij optellen. Als het klopt zou dit weer een meid moeten zijn... 14-11 weten we wat we krijgen.