Leuk om al jullie reacties te lezen! Vind dat er persoonlijk voor beide nog wat te zeggen is.. Voor alle motivaties die ik heb gelezen denk ik...ja, snap ik. Kan ik inkomen.. Heb nog even tijd om mijn keuze te maken.. Maar bedankt voor alle reacties!
Bij de eerste wilde ik het weten, was zoooo nieuwsgierig naar mn kleine in mn buik.... En ook dit keer wil ik het dolgraaaag weten, nog liever vandaag dan morgen. Dan wordt het voor mij wat echter denk ik.... Stel dat ik nu een meid mag krijgen dan heb ik van allebei 1. Dan denk ik stel dat we nog een derde mogen krijgen ik dit als een verrassing hou. Maar als dit weer een jongen word, zal ik ook bij een eventuele derde weer TE nieuwsgierig zijn en het weer met 20 weken willen weten hahaha
Wij willen het niet weten, we willen het echt een verrassing houden, vooral omdat ik me echt ga verspreken als we het wel weten
Ik wou het bij beide weten... Ik vond het ideaal bij het uitzoeken van de kleertjes, de naam, de geboortekaartjes, het kamertje etc. Mocht ik het geluk hebben nog een 3e te krijgen, dan wil ik het weer gewoon weten. Mijn vriend maakt het niet uit.
Mijn vriend en ik zeiden bij mn eerste zwangerschap, bij 1, willen we het niet weten. Bij 2 of meer wel. Alleen wij gingen er nooit vanuit dat wij een 2ling zouden verwachten. Na de miskraam weer zwanger, en ja hoor... een tweeling. Dus ja, wij wilden het wel weten. Nu ik het weet ben ik echt helemaal in de wolken en lkkr shoppen naar kleertjes!!
Wij wilden het in eerste instantie niet weten. Ik eigenlijk wel maar mijn man absoluut niet. de dag van de 20 weken echo verandere ie ineens van gedachten en hebben we het te horen gekregen. Geen moment spijt van gehad! Heerlijk om gericht kleertjes te kunnen kopen. We zeggen wel tegen iedereen dat we het niet weten, gaan ze ook niet vissen.
wij weten het ook en zeggen tegen iedereen dat we het niet weten, we hebben zelfs het kamertje blauw geverfd en nog hebben ze het zeker weten niet door
Ik was veel te nieuwsgierig, dus wou het heel graag weten. Vind het ook leuk om nu gericht kleertjes te kunnen kopen. We houden het overigens wel echt voor onszelf. Moet er wel bij zeggen dat ik nu ineens twijfel of het geslacht wel klopt. Ik hoor ineens allemaal verhalen waarbij het niet bleek te kloppen. Wil daarom nog een extra echo voor mijn eigen zekerheid.