Wij wilden het ook niet weten. Nog ongeveer 5,5 week en dan EINDELIJK weten we het. Ik begin nu enorm nieuwsgierig te worden, maar ben zo blij dat we niks weten. Het is echt een cadeautje en dat willen we pas uitpakken als het zover is
Wij hebben bij beide een geslachtsbepaling gedaan, vanwege de praktische kant en omdat ik té nieuwsgierig ben.
Wij wilden het allebei weten en hebben het ook gewoon tegen iedereen gezegd. Was erg leuk kregen allemaal leuke jongenskadootjes
Wij wouden het niet weten, mijn man eerst wel maar op den duur ook niet. We vonden het zo echt een leuke verrassing. Toen ze geboren werd mochten we zelf kijken wat het was, ze zeiden het niet. Wij hadden de kamer gewoon neutraal, en kleertjes in overvloed voor zowel jongen als meisje (hadden we gekregen). Bij de volgende zou ik het ook niet willen weten. De kleertjes bewaar ik eerst gewoon.
mijn vriend wil het wel weten en ik wil het absoluut niet weten. Mijn vriend mag het van mij ook best weten alleen moet hij dan maar gewoon zijn mond houden. Hopelijk lukt dat.
Hier wou/wil ik het niet weten en me vriend wel... uiteindelijk is hij toch omgekeerd en willen we het nu beiden niet weten. Ik vind het heel spannend en het maakt het extra leuk vind ik. Een grote verassing
Hier willen we het beide niet weten, lijkt me erg bijzonder dat de verassing er is tot na de bevalling. Namen hebben we al, thema babykamer ook (tsja, voordeel als je al even bezig bent), dus we houden het spannend
Wij wilden het heel graag weten. We zijn veel te nieuwschierig om daar 9 maanden op te wachten. Dat lukt ons niet! Nu kunnnen we binnekort gerichter shoppen. Vinden we wel zo makkelijk!
Wij weten het niet en willen het ook niet weten. Ik krijg wel vaak de reactie van :"weet je het echt niet, of wil je het niet vertellen?". Meer mensen last van?
bij de eerste wisten we het niet, bij de tweede wel. Het heeft allebei wat maar mn gevoel gaat nu uit naar niet weten mocht er nog een derde komen
Volgende week gaan wij het weten Ik wil het weten ivm de naam, kleertjes, aankleding kamer enz. Mn vriend maakte het niet uit. Nu is die wel heel nieuwsgierig dus ben heeeeeeel benieuwd donderdag
Wij weten het nu en we wisten het ook tijdens de eerste zwangerschap. Om de reden dat ik het leuk vind te weten of er een meisje of jongetje aan komt. Heb wel van mensen reacties gehoord zo van, waarom wil je dat weten, dan is toch de hele verrassing eraf? Nou, dat vind ik niet! Ik had de verrassing gewoon 20 weken eerder en kon me heerlijk verheugen op de komst van (weer) een meisje
Ik wist van tevoren al dat we het wilde weten! Ik ben hartstikke nieuwsgierig en vind alles al 1 grote verassing. Ben ook echt gek op roze of hele stoere dingen, dus ik wist ook al dat de babykamer echt aangepast zou worden op het geslacht, net als de kleertjes! Ik vind het ook altijd super leuk als iemand het niet wil weten, en ben zelf super blij dat ik het wel weet. Zo heeft iedereen zijn voorkeur en mening, dat maakt het juist zo leuk! Naast het kamertje, shoppen en de nieuwsgierigheid heb ik ook echt een ander gevoel sinds we weten dat we een dochter krijgen, praat ook echt tegen mijn kleine meisje, en het voelt al veel dichter bij op de een of andere manker. Kan niet zo goed uitleggen hoe, maar ik vind het erg fijn! En mijn vriend trouwens ook, nu al zo trots op pappa's kleine meisje!
In eerste instantie wou ik het heel graag weten maar mijn man niet. We hebben er samen over gesproken en we waren er beide over eens dat als 1 van de 2 het niet weet het niet zou werken. Door mijn enthousiasme zou ik het zo vertellen (niet expres). Nu hebben we samen besloten om het niet te weten en sta er helemaal achter, samen wachten we tot de 9 maanden voorbij zijn. succes met jullie beslissing!
Respect voor jullie die er voor kozen het niet te weten. Hier veel te nieuwschierig aangelegd. Niet perse voor t shoppen (al is t wel makkelijk)
o ja ik wilde het altijd graag weten heb me bij mijn dochter helemaal roze geshopt heerlijk zon roze kamer lakens flesjes speentjes eerste pakjes enz
Wij ook eerste niet, tweede wel en nu 22 weken zwanger van de derde en we weten het niet omdat we het niet willen weten. Krijg nu wel opmerkingen van ach je hebt al van allebei 1 dus wat maakt het uit. Het maakt sowieso idd niet uit, maar het niet weten heeft onze voorkeur. kleren en spullen zijn zo gehaald. geboortekaartjes kun je beide reserveren wat je mooi vind, kleertjes kun je op veel plaatsen ruilen binnen 30 dagen dus net voor uitgerekende datum (ik krijg geplande ks) plan ik shop middag en ga voor beide geslachten een setje of twee shoppen wat ik dan niet nodig heb brengt vriend of oma terug. Zo kan hij/zij ook een de kleur aan maar heb toch ook al aardig wat leuke neutrale dingen gescoord. Meisjesnaam hebben we nog steeds van hoe zoontje geheten zou hebben als hij meisje was alleen jongen is nog niet helemaal zeker wel steeds zelfde namen die terug komen.
Dat zou voor mij een reden zijn om het geslacht NIET te weten. Me helemaal suf shoppen aan roze of blauwe spullen en vervolgens de kleur spuugzat zijn tegen de tijd dat de baby er is, haha