Omdat ml het wilde weten hebben we zijn keuze gevolgd...voor mij persoonlijk had het niet uitgemaakt...en ondanks dat we nu wisten dat het een meisje werd was alles niet minder bijzonder...toen ze geboren werd had ze zoon volle kop met haar dat was echt een momentje want we hadden gerekend op een kale baby hihihi Bij mijn vriendin was het wel jammer zij hadden er voor gekozen om het niet te weten, 2 weken voordat hun kleine is geboren moest ze aan de ctg en omdat het tegenwoordig al zo vaak bekend is zei deze praatgrage dame tijdens de echo toch nou ze ligt er prima voor en het is een gezonde meid...terwijl ze 10 min ervoor hadden gezegd dat ze het niet wilde weten...de dame in kwestie voelde zich erg schuldig daaaaag verrassing...dus dat was wel erg sneu... Ach wij zijn nu zwanger van nr 2 en tot nu toe willen we eerst de goede echo's afwachten en daarna zien we wel weer...het blijft een wonder zoon klein mensje en of je nu wel weet wat het wordt of niet het doet niets af aan de magie van het samen een nieuw mensje geboren zien worden...
Wij weten het geslacht niet, bij onze eerste ook niet. Word nu wel heeeeeeel nieuwsgierig, maar nog een paar weken. Wij vinden de verrassing gewoon leuk en het geslacht weten heeft voor ons gewoon geen toegevoegde waarde. Maar nieuwsgierig zijn we nu wel
Gefeliciteerd! Gelukkig willen mijn vl en ik het beiden weten (later, als het zover is...). Ik zou het zelfs vertellen als mensen uit de vriendenkring of op het werk ernaar vragen want 9 maanden de baby aanspreken als 'het' of 'baby' enz. zou me niet lukken. Binnen de kortste keren zouden we ons verspreken Lijkt me wel een moeilijke situatie als 1 van jullie het wil weten en de ander niet! Dan denk ik dat ik het niet zou willen weten want anders zou ik zéker mijn mond voorbij praten tegen vriendlief
Ja, wij willen het ook heel erg graag weten! Zelf heb ik het voornamelijk omdat ik een heel erg nieuwsgierig en ongeduldig persoon ben. Wij komen er hopelijk 18 januari achter. Denk ook wel dat we het delen met de mensen die belangrijk zijn, deze hoeven het niet voor zich te houden, maar ga er ook geen FB status voor aanmaken. Het enige wat we écht voor onszelf houden is de naam. Liefs,