Wij zijn op zoek naar een stoere meidennaam passend bij Nikki. Twee serieuze opties nu zijn Merit of Mila. Welke vinden jullie het leukst? edit: namen in dezelfde richting zijn van harte welkom
Ik heb Merit gestemd, omdat ik Mila geen mooie naam vind (zie dan echt een kattekop voor me). Maar Marit vind ik mooier!
Ik heb dan weer op Mila gestemd omdat ik Merit niet mooi vind. Ik Mila op zich een mooie naam en het geeft Nikki nog meer een klassegevoel dan Merit vind ik. Dat haalt Nikki wat naar omlaag. Ik vind het een leuk duo Nikki en Mila.
Ik ga ook voor Merit. Vind ik een leuke meidennaam. Vindt Milaook leuk,maar niet als je 30 bent . Valt me wel op dat ik altijd bijde kleinste groep hoor wat betreft de leukste naam, dus misschien kan je beter niet naar mij luisteren haha.
ik vind Merit niet zo geweldig, zou eerder kiezen (voor het meer standaard) Marit . Mila vind ik niet zo passen bij Nikki , maar verder wel een mooie naam.
Mila en Nikki vind ik stoer bijelkaar. Merit vind ik niet mooi. Marit is niet mijn smaak maar wel beter dan Merit. Hoe dan ook...Mila had sowieso mijn stem gekregen. Mila vind ik een prachtige naam! Ik hou van M namen. Hier wat M opties: Maya Moya Mira Mia Mena Maura Maeve Mika Merle Mabel Malia Mara Macy Meara Maud Mae Meg(an) Moira Mayra
Ik ga voor Mila, vind ik een mooie naam en Merit niet. Daarbij heb ik het idee dat er iets niet klopt. Waarschijnlijk omdat Marit wat gangbaarder is.
Ik vind Mila geen super mooie naam, maar Merit vind ik echt niet mooi...dus zou ik nu op Mila stemmen. Marit vind ik daarentegen wel heel erg leuk.