Ik had al eerder gereageerd, en was er toen nog niet uit. Nu wel, Ik wil het niet weten. Het lijkt me erg leuk om pas bij de geboorte te weten welk geslacht het kindje heeft.
Ben dus bijna 25 weken zwanger van de vierde, bij de eerste twee wist ik het niet, was dus een echte verassing toen ze geboren werden en beide keren had mijn moeder het goed gehad(eerste een meisje tweede een jongen). Bij de derde(in mijn nieuwe huwelijk, voor mijn man de eerste) leek het me wel zo praktisch om het te weten(inrichting kamertje kleertjes kopen en zo) en omdat we ivm mijn leeftijd een uitgebreide scan hadden met 20 weken hebben we ook effies gespiekt wat het werd....de groters(toen 11 en 13 jr )waren ook mee en tot mijn zoons grote vreugde zagen we dat het een jongetje was. Toen ik zwanger bleek van deze vierde, zei mijjn schoonmoeder heel stellig dat het een meisje werd, het duurde een poosje maar ook mijn moeder zei het en ikzelf had ook dat gevoel, ik kocht een paar setjes echte meiden kleertjes op MP en een week later bij de 20 weken echo.......zag mijn man ineens een zwengeltje hangen ik riep nog haha, ik ben niet overtuigd! Toen heeft de echo-dame het beeld even stilgezet op het overduidelijke bewijs ik lag zo verschrikkelijk in een deuk dat we even met de scan moesten stoppen. Ik vind het geweldig voor mijn kleine ventje dat nu anderhalf is, een broertje, maar wat werd ik bedrogen door mijn 'voorgevoel' Heb nu een heel pakket meidenkleertjes!
Wij willen het niet weten, simpelweg omdat we het geslacht niet belangrijk vinden. En wat betreft het kopen van spulletjes en het inrichten van de babykamer.....tja, het zal de baby een worst wezen welke kleuren het kamertje heeft! Als het maar een gelukkig beebje wordt! Groetjes, Anakin.
Wij wilden het niet weten! Wij vonden het zo leuk dat het een verassing was... alhoewel we wel heel sterk dachten dat het een jongetje zou worden! Groetjes Niki
Wij willen het dolgraag weten, moest dat kleintje nu goed liggen..., dan wisten we het misschien al... nog even geduld uitoefenen!
Zozo wat veel stemmers op deze poll! Leuk hoor, ik had echt neit verwacht dat zoveel mensen het willen weten voor de geboorte!
Ik wil het niet weten maar mijn man wel. Dus: gaan we het waarschijnlijk wel weten, want hij is te goed in mij ompraten!
Ik zit dus met een dilemma. Mijn man wil het wel weten en ik twijvel nog mede omdat dit mijn laatste voldragen zwangerschap zal zijn ( dit word ons 5e kindje in het gezin) Ik zelf heb twee jongens op de wereld mogen zetten en mijn man heeft ook twee kinderen die wij samen opvoeden. Onze jongste is van ons samen en we wilden toen graag weten wat het zou worden. Nu is het zo dat de jongens in de meerderheid zijn we hebben maar 1 meisje dus zou het voor haar wel leuk zijn als zij een zusje erbij krijgt. Mij maakt het echt niet uit dus tja is het dan niet een echte verassing als we niet weten wat het word?
Ik baal een beetje..... Mijn man en ik waren het erover eens dat we het niet wilden weten, maar ik heb hem het boekje 'help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun gegeven en sindsdien is hij op andere gedachten.... Ik ben bang dat hij mij weet over te halen om toch een pretecho te doen! Groetjes, Anakin.
Bij mijn meiden wilde ik het niet weten, maar nu heb ik zo iets van ja toch wel. Alleen hebben wij wel zoiets van wij wel en de rest wacht maar tot het geboren is. Flauw hé hihihihihi