Geslacht weten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annelies03, 6 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Wil iedereen het geslacht weten van jullie baby?
    Zo niet, hoe doen julllie dat met kamer en kleertjes?

Gewoon interesse op dit moment nog :)

Foto's van unisex foto's zou ik leuk vinden :)

Dettol vindt dit leuk.
  2. Dettol

Dettol Bekend lid

12 apr 2020
    896
    418
    63
    Wij wouden het 2x niet weten
    Wij hebben voor mintgroen en taupe gekozen op de baby kamer en kwa kleertjes een paar pakjes in een neutrale kleur
    Je hebt er zo wat bij gekocht of besteld als de baby er is

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Wij wisten het niet. We hebben gekozen voor een neutrale kamer. Accesoires kun je ook nog later toevoegen. Kleding ook neutraal, kon altijd nog wat extra kopen toen we hij er was.

Het was zo bijzonder om tijdens de bevalling te horen wat het is.

(Overigens denk ik dat hij in een ander gedeelte thuis hoort :))

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.237
    6.102
    113
    Wij wisten het 2 keer niet en 2 keer wel. Ik vond het leuker om het niet te weten. :)
    Sowieso hadden wij veel ‘witte’kleding, dat vond ik persoonlijk ook het mooist, dus wij hebben nooit echt wat bij hoeven halen. En de kamer hadden wij groen met wit en schaapjes. Bij de jongste 2 niet echt een babykamer gehad. :)

5. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Ik weet het geslacht niet. Mensen vinden dat soms raar omdat je het in deze tijd toch gewoon kunt weten en dat makkelijker is.

We willen allebei geen vooroordeel hebben. Ons kind is sowieso welkom. Ik zat veel meer in over of het gezond zou zijn tot nu toe en of alles wel goed gaat. Na de 20 weken echo kan ik weer een beetje ademhalen.

Heb vooral witte kleertjes gekocht tot nu toe, maar qua aankleding kan er veel meer.

6. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik wist het ook 2x niet en 1x wel..
    Vond het zoveel leuker om het niet te weten! raad ik iedereen aan!
    Bij de oudste ben ik voor groen gegaan..
    bij de middelste wist ik het!
    En bij de laatste er voor gekozen om het niet te willen weten. Maar ik wilde wel graag een roze kamer bij een meisje of een blauwe bij een jongen..
    Ik heb toen dus alles uitgezocht wat ik wilde hebben voor als het een jongen was en voor als het een meisje was..
    kamertje was wit, mooie grijze vloer erin en ik had van koeka wat grijze dekentjes etc. (Neutraal)
    Maar ik wilde 1 muur gekleurd en de naam erop.. en klamboe in bepaalde kleur.
    Heb een envelop gemaakt voor een jongen met hierin een lijst wat ik wilde hebben, waar je het kon kopen of bestellen..
    en dat ook voor een meisje gedaan.. beide enveloppen lagen bij mijn moeder..
    mijn dochter is op dinsdag geboren, mijn moeder heeft die dag alles online besteld wat ik wilde, en is op woensdag naar de winkel gegaan.
    Manlief heeft op woensdag de muur roze geverfd in de kleur die ik had uitgekozen en toen we op zaterdagochtend uit het ziekenhuis kwamen was alles klaar! Zelfs de naam stond al op de geverfde muur!
    Ook kon je twee geboortekaartjes bestellen, je betaalde dan 10euro extra en ik hoefde alleen door te geven wat het geworden was en welke naam etc..
    Ik had etiketten met daarop de adressen, dus ook de geboortekaartjes waren op zaterdag al verstuurd met de post en knalroze!

Annelies03 vindt dit leuk.
  7. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Wij wisten het geslacht niet. Ik heb een okergele met grijze en witte slaapkamer gemaakt. Ook veel okergele en mintkleurige kleertjes gekocht.

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wij weten het voor de 4e keer niet.
    Kamertje is dit keer niet aan de orde.
    Kleuren zijn neutraal.

eerste pakje word waarschijnlijk dit;
    ECF14BFB-64B5-4961-A7C4-D01BD5EEC53C.jpeg

owly vindt dit leuk.
  9. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Ja dat is voor beiden wel leuk indd

10. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Heb je foto?

11. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Ah schattig!

12. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Foto's?

13. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Door vroeg geboorte en daarna verborgen reflux hebben we eigenlijk geen foto's, :(

Slaap tekort en daarna verhuizen. Dus ook niet gedacht aan foto's te maken. :(

14. Cobon

Cobon Niet meer actief

#14 Cobon, 6 mrt 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2021
    Oh wat cute, waar is dit van? Kan het label niet lezen..

(Edit, gevonden bij Kidooz maar uitverkocht :( boehhh)

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.657
    27.305
    113
    Vrouw
    Wij wisten 2x het geslacht maar hadden kamer al besteld incl beddengoed voordat we het wisten, we kozen voor donkerblauwe dekens en zandkleurige hoeslakens, hoes aankleedkussen en zand met wit voor de hydrofiele luiers. Kinderwagen al met 9 weken: donkerblauw is mooi voor beide.

We wilden een rustige kamer omdat het een klein kamertje is. Gordijnen zijn antraciet met witte schaapjes :)

Aan de kamr kun je niet zien of we een zoon of dochter hebben. De slaapzakken zijn ook neutraal haha

16. Neilia

Neilia Niet meer actief

liefiess ;)
    Wel een pre-order want ze zijn constant uitverkocht.

17. Cobon

Cobon Niet meer actief

Echt te cute, maar veel te duur voor een zoveelste eerste pakje :roflmao: snert

18. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Moet nog hèel veel halen hoor, dit is wat ik nu heb

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina