geslacht weten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sharon20, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi allen,

ik was is benieuwd wie er hier allemaal het geslacht van hun bebietje wil weten :)

ikzelf wil het wel heel graag weten! makkelijk voor de kamer enzo te maken en voor kleding enzo. ook zou ik het wel delen met mijn familie en vrienden. dit gewoon omdat ik mijn mond toch niet kan houden :D

de naam probeer ik wel geheim te houden!

ps... ik wil nu al wel graag een naam kiezen, ook al ben ik nog maar 7 weken.. mijn vriend vind het te vroeg. en ook verwissel ik altijd van naam. een x vind ik bv Sanne leuk. en de dag erna vind ik weer iets heel anders leuk..

iemand ook zo?
    :D Sharon!

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik wil het wel weten vind ik wel leuk maar dit keer wil me hubbie het niet weten dus heb ik me voorgenomen om het ookk maar niet teweten wat ik weet van me eigen dat ik me mondje niet houden kan

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik wil zelf niet weten wat het wordt, ookal ben ik nog zo benieuwd. Ik dacht eerst heel sterk een meisje, maar nu denk ik weer een jongen. hoe dan ook, voor mij toch geen roze of blauwe kamertje, dus daar hoef ik het niet voor te doen :D

Ik vind het wel extra spannend zo. Voor mij maakt het toch niet uit wat het is, ik houd er even goed van. :) Laat de mensen maar lekker gissen nieuwsgierig worden ;)

4. Ramona17

Ramona17 Actief lid

22 jul 2007
    150
    0
    0
    Limburg
    Ik wilde het ook graag weten
    Zodat ik al mooie kleur kleertjes kon halen ;)
    en een aangepaste kleur kamer

5. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik hou me kamertje toch heel neutraal zandkleurig dus dat kan vor beide wel

6. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Wij willen het allebei weten. Ik zou het dan ook al tegen de fam zeggen. Maar ook proberen de naam wel geheim te houden!

Ben wel heel benieuwd hoor! Zou over een week of 5 wel een pretecho willen laten maken, dan zouden ze het geslacht al kunnen zien! Spannend!

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    dan heb jij meer geluk als mij! ik ben pas 7 weken, dus voor mij duurt het allemaal nog wel even voor ik weet wat het gaat worden :D

bij mij is de computerkamer, word dan de kinderkamer, al zandkleurig dus heel veel wil ik niet verranderen. mss nog wel een leuke muurschildering ofzo :D

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wij weten het ook. maar houden wel een slag om de arm hoor, je hoort best vaak dat ze het mis hebben, zelfs als ze meerdere echos hebben gehad.
    je zou maar een knalroze kamertje hebben en er komt een mannetje

en het is leuk om te weten, maar het gaat natuurlijk om een gezond kindje ;)

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    en wil je het ook delen met andere?

met ons bevoorbeeld :p

10. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    nee, wij willen t beiden niey weten.
    het wordt een echte verrassing!

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Spannend :D ik zou zo lang echt ni kunnen wachten :D

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

wij weten het wel (mijn vriend wilde het persee weten + ik had al hele tijd een sterk gevoel dat het een jongen word en wilde toch die bevestiging hebben ) we deden het niet voor de babykamer houden we neutraal maar wel voor de kleertjes is het erg handig je vind tegenwoordig bijna geen leuke neutrale babykleertjes meer vind ik best jammer.

Hey en een naam verzinnen voor de kleine kan al gerust hoor wij hadden de naam al met 5 weken! en staat nog steeds vast :)

13. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Wij willen het geslacht ook weten, maar alleen voor ons zelf. Wij houden de babykamer wel neutraal maar vind het wel handig om te weten voor de kleding bijvoorbeeld.

De namen hebben wij al bedacht in week 4 of 5. Nu zijn we nog steeds overtuigd van die namen, maar je weet nooit misschien veranderd het nog. Ook de namen houden wij voor ons zelf.

14. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Dat is dus net het probleem. ik kan niet kiezen :D dan heb ik een naam, en een dag later wil ik weer een andere naam. mijn vriend word er harstikke gek van :D

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Aaah... dat vind ik nu jammer. ik ben ook altijd zo nieuwschierig :D

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

daar hadden wij in het begin dus ook last van kwamen maar niet uit en mijn vriend wilde niet van internet ofzo tot ik ineens op een jongensnaam kwam waarvan hij meteen zei ja dat word het!
    Stomme is de meisjesnaam twijfelen we nog steeds maar hebben we toch niet meer nodig :)

Je hebt toch nog tijd genoeg en geloof me ineens kom je vanzelf wel op de leuke naam voor je toekomstige baby.
    Komt goed ;)

17. Alita

Alita Niet meer actief

18. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Nee..

Ben nu 39,5 week en we weten het allebei niet.
    Vind het nu wel heel spannend!
    Maar ik vind het voor bij de bevalling een extra motivatie.
    Eindelijk weten of het een jongen of meisje is.

Lijkt me zo bijzonder, na alle pijn eindelijk je kindje op je buik en dan het magische woorden "Het is een ........!"

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wij wilden het wel weten en dat is inmiddels gebeurd : vorige week op een pretecho zag de echoscopiste een meisje!
    Maar, ik vaar er niet helemaal blind op want ze kunnen het fout zien. Ik koop wel wat gerichte dingen zoals meisjeskleding maar ga niet de hele kamer roze behangen of zo.

En we kiezen ook een jongensnaam uit!
    Collegaatje van mijn zus heeft 3 echo's gehad waaruit bleek dat het een meisje zou zijn..... maar bij de bevalling kwam er toch echt een jongetje uit en ze hadden geen jongensnaam.

Over de namen zijn wij het nog niet uit, blijkt dat mijn man en ik van verschillende stijlen houden.
    En zonder dat vond ik het al moeilijk genoeg! ;)

20. Lara80

Lara80 Actief lid

20 sep 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Wij willen het niet weten. Het maakt ons absoluut niets uit of het een jongen of een meisje is en ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik dingen al anders ging inrichten of zo als ik bijv. wist dat het een meisje zou worden (ik houd sowieso niet van roze ;) ). Een vriendin van mij wist na de 20 werken echo dat ze een jongen kreeg en ook al zijn naam en heeft het toen ook meteen al aan iedereen verteld. Toen ze eenmaal bevallen was, was alleen die datum nog nieuws, maar voor de rest wist iedereen alles al. Dat vond ik - persoonlijk - helemaal niets en ik had toen al besloten dat ik het zo niet zou willen. Maar ieder zijn eigen keus natuurlijk :)

Deel Deze Pagina