geslacht weten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sharon20, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    die onzekerheid is ook niet vreemt hoor meid, je geeft je kindje een naam voor het leven, ik vind dat behoorlijk belangrijk.
    succes met het kiezen en ik weet zeker dat je er uiteindelijk eentje zult vinden ;)

2. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    Wij willen het ook weten.
    Dit keer wil ik het voor me houden.
    Alleen ben bang dat mijn vriend een keer per ongeluk zijn mond voorbij praat.

Ik ben weer eentje die dan weer lekker alles in het roze of blauw inricht... en vooral met kleertjes.

En wat namen betreft maakt het het een stuk makkelijker dan kan je je op een geslacht richten eentje is al zo moeilijk..moet er niet aan denken om een jongens- en meisjesnaam te bedenken..

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik zou niet heel de kamer roze of blauw schilder.

wij hebben nu een kamer met aarde kleuren, bruin en gebroken wit.

maar ik zou graag een muurschildering laten maken. daarom wil ik graag het geslacht weten.

mocht het een jongen zijn dan kunnen we daar iets leuks voor uitkiezen zoals beertjes ofzo.

mocht het een meisje zijn dan zou ik eerder gaan voor vlindertjes en feetjes enzo :D

dat is trouwens zeker een tip voor wie niet weet hoe ze de kinderkamer willen hebben! ik heb gisteren eens rondgesnuffeld op internet en er zijn echt heel erg veel apparte dingen!

en nog een voordeel: zo hoef je niet de hele kamer te schilderen en heb je toch een unieke slaapkamertje voor je kleine spruit.

4. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Wij wilen het ook weten.....
    19 maart weten we het...we zijn er nog niet over uit of de rest het ook mag weten... hahaha.
    Mochten we ons verpraten tja jammer dan... maar bewust zullen we het niet zeggen.

15 april krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis.. dus kan ik de kamer toch een beetje aanpassen naar het geslacht wel zo leuk. En de kleertjes die ik nu koop zijn neutraal.. maar na 19 maart komen er toch wel div kleertjes voor het geslacht

5. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Wij willen het ook weten...
    op 29 april heb ik een 20 weken echo... dus dat is nog heeeeel veel geduld hebben.

over de namen zijn we het wel al eens...
    Het geslacht willen we voor onszelf houden, maar voor de nieuwsgierigen wil ik wel de namen al even meegeven.

Meisje: Julie
    Jongen: Joran

Volgens mijn gevoel wordt het een jongen...

6. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    wij willen het zeker weten.
    misschien over drie weken weten we het al:)

7. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bij ons blijft het tot de geboorte een verrassing.
    We zouden het wel willen weten, maar niet met de wereld willen delen, en dat gaat ons allebei toch niet lukken. ;)

Kleertjes heb ik maar een paar in neutrale kleuren. Je krijgt de eerste tijd toch heel veel. Als de beeb er straks is stuur ik de papa of oma wel naar de winkel voor kleertjes in roze of blauw.

Kamertje wordt groen, dus kan voor beiden.

Meisjesnaam hadden we meteen. Jongensnaam nog niet zo lang. (maar nu twijfelen we weer over de meisjesnaam :rolleyes: .

Vond het heel moeilijk om te zeggen dat we het niet wilden weten bij de 20 wkn echo, maar heb er geen spijt van.

8. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Dat vinden wij dus ook :D

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    wij willen het niet weten...te veel mensen gehoort dat de echo het ene zei en dat het toch het andere was..alletwee is prima...en idd die magische woorden :D

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    tja.wat kan ik zeggen. we wilden het deze keer graag weten ..de gyn zei en liet zien dat het een meisje werd/word..zie album...dus volledig overboord gegaan met meisjes kleding..( nou moet ik er ook even bij vertellen dat we zwanger zijn van onze 3e...en dus 2 jongens hebben van 10 en 12 ..dus zoooooooooooo ontzettend verrast!)

Maar nu heb ik al meerder nachten gedroomd dat het stiekem toch een mannetje is......
    :(

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij willen het allebei heel graag weten. Ik kan niet wachten tot we het kunnen zien

12. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik hoef het niet perse te weten maar mijn man wil het wel weten. En stiekem ben ik ook wel nieuwsgierig wat het wordt. Ben er nog niet over uit of we het voor ons houden of aan familie/vrienden vertellen

13. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    wij weten het nog niet of we het willen weten.
    Als je het niet weet is er nog iets leuks aan de bevalling ;)

14. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Wij weten ook wat het wordt :) ik was te nieuwsgierig, en op de 3d echo was het zo duidelijk, dat we hadden het zowiezo wel geizien. Ik kan nu alles kopen voor mijn mannetje, en hoef niet naar het meisjes spul e.d. te kijken. Het kamertje hebben we ook blauw gemaakt. Dat is het voordeel van het geslacht weten ;)

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    wij willen het allebei weten en gaan "proberen" om het verder tegen niemand te zeggen. het kamertje wordt neutraal dus daar kan niemand het aan zien :)

Liefs Shir

16. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    Wij willen het ook weten. Ik heb zelf vanaf het begin geroepen dat het een meisje wordt...en m'n vriend is ervan overtuigd dat het een jongen wordt. De kamer die we gaan maken is voor zowel een jongen als een meisje geschikt O:)

17. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Oh oh, kijk maar uit, dat heb ik ook gedroomd en bij mij kwam het uit! :)

Met 14, 18, 22 en 26 weken een meisje op de echo (staat foto van in mijn album) en toen met de pretecho van 26,5 weken een jongetje (ook heel duidelijk op de foto in mijn album) :D

En ik had het inderdaad gedroomd, in de 24e week ofzo :confused:

Maar jouw echo lijkt toch echt wel op een meisje.... (denk ik, je weet nooit waar ie 'm verstopt :rolleyes: )

18. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wij weten dat we een meisje krijgen. De naam hebben we alleen aan mijn moeder en beste vriendin verteld. Ik wilde het toch wel graag kwijt maar voor de rest blijft het een geheimpje ;)
    We hebben al best wat meiden spullen en de kamer wordt rood met zilver/grijs en vlinders.

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Oh jee.......ach als het maar gezond is.....( al krijg ik steeds meer de kriebels....dat word nog wat met bevallen hahaha)

20. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Wij weten het allebei... Net als de vorige keer. :)

Hadden vantevoren ook al een voorgevoel over het geslacht en het is bevestigd bij de 20 weken echo en bij een pretecho.

Deel Deze Pagina