Vervelend gevoel onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miracle1984, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Hoi dames,

Ik heb nu sinds een aantal dagen een beetje vervelend gevoel (gedeelte onder mijn navel). En straalt een beetje uit naar mn onderrug. Het is moeilijk uit te leggen maar het voelt als je buikpijn hebt en naar de wc moet maar dat is niet zo. Ben ook gisteravond nog geweest (sorry) Bukken doet pijn en zitten is niet fijn, maar werk op kantoor dus best lastig! Is het normaal dat je hier last van hebt? Ik probeer sinds een paar dagen ook wat meer mineraalwater te drinken omdat ik te weinig drink, misschien ligt het hieraan? (plas wel gewoon regelmatig)

Vast bedankt!

2. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Geen idee, misschien is het bandenpijn. Anders even je vk bellen? En goed drinken kan nooit kwaad:)

3. Alita

Alita Niet meer actief

volgens mij zijn je darmen plaats aan het maken!!

4. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    mmm dat kan het best zijn Cindy...zo voelt het wel idd...auwww... haha!

5. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb het ook gehad een paar weken terug....idd een heel vies gevoel een soort van aanhoudende rare kramp, niet?
    Daarbij kun je nu langzaam last gaan krijgen van obstipatie....ik drink nu regelamtig verse sinaasappelsap, werkt bij mij best goed!!

6. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Ja klopt idd een aanhoudende kramp en weet niet hoe ik moet gaan staan of zitten. Het voelt ook opgeblazen.

Obstipatie heb ik helaas al last van maar heb ik redelijk onder controle met activia en idd verser jus! Daarom vond ik dit zo raar ineens maar kan best dat dat mijn darmen zijn die plaats maken!

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat denk ik.....hou het in de gaten gewoon, als je het niet vertrouwt bel je de vk!!

Deel Deze Pagina