Hallo Dames, Ik had deze maand een langere cyclus dan de maanden ervoor. Nu had ik 12 februari in de ochtend tijdens het afvegen licht bruin bloedverlies (dag 34). Ik dacht Yes menstruatie is toch gekomen, alle testen waren negatief, dus blij met doorbreken van menstruatie, op naar volgende ronde. Alleen gister toen ik na 5 uur tampon wilde verschonen, zag ik dat bloedverlies minimaal was en bruin Vanochtend opgestaan, tampon van nacht verschoond, bloedverlies minimaal en bruin. Vandaag,5 uur later, verschonen tampon, bloedverlies nog minder en toen ik aandachtig naar keeek, leek er slijm op te zitten met daartbij minimaal bruin bloedverlies. Wat betekent dit? Kan ik nou wel of niet uitgaan van nieuwe start cyclus?
De eerste dag van je ongesteldheid is de dag van helder rood bloed. je bent nu nog niet ongesteld dus....afwachten en mss over 2 dagen nogmaals testen!?
Vanalles helaas. Soms krijg je een paar dagen voor menstruatie dat wat jij beschrijft. Kan ook een late innesteling zijn.
Bedankt voor jullie reacties!! Ik wacht nog rustig (wat erg moeilijk is) een weekje af en kijk of misschien menstruatie doorbreekt! succes met zwanger worden